Soldag och arbetsdag

Igår blev det inget blogg, vi var i huset och hade soldag det var skönt att sitta och lyssna på solstrålarna när de speglade sig i vattnet. Isbella blev mer och mer intresserad av att bada, det var kul. Sophia njöt i solen och dagen rann iväg precis lika fort som alla lediga dagar. Roligt var att möta Amandas vän Nina och få lite insida av flickan. De lagade jätte goda pajer så man fick gå till dukat bord, det var mysigt. Sedan blev det BECK igen....nu har jag sett 7 st. Det var nog den sista Amanda är BECK tokig och jag må säga att nu har jag blivit det oxå. Det smittar.....

Idag var en hård dag på Helheten, allt gick i ett meil, teefon och mobiltelefon......människor som kom upp och påringningar mm Dagen rann dubbelt så fort.....tidsaktiveringen finns i mitt  huvud ----samklang med tiden......bara att följa med. Lunch på stadsträdgården, det var gott och härligt att få bli bjuden på middag både Amanda och jag av Existensmaximum. Amanda sköter deras hemsida och det tycker jag är kul. Än en gång fick jag se homeopatins fantastiska vänning i en människas liv, en vacker tjej som var förtvivlad fick 3 pulsatilla och efter 10 minuter så säger hon varför sitter jag här? Jag mår bra nu....BINGO! Jag såg att tröttheten försvann från hennes ögon och hon fick en klar och fucuserad blick......Det känns underbart att kunna hjälpa någon så snabbt, jag sa att jag har inga tider på nio veckor........men hon sa det gör inget för jag är redan bra nu och jag hoppas att jag får med mig samma piller.....

Imorgon är en ny dag och den skall jag ta hand om och vara vaksam om min tid.
God natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0