Ned trappning till semester!

Jag är ledig i två dagar till, fantastiskt...imorgon är första dagen på hur länge som helst som jag inte har ett enda "måste", å så sköööönt! Dagen idag blev lite stressad och tider att passa...men ändå hann jag vara med mina flickor,  har träffat alla fem idag. Maja den allra allra minsta, sov nästan en timma på mig idag, hon har så vackra ögon och jag känner att jag har mött dessa ögon förut. visserligen var jag med på förlossningen för snart sju veckor sedan men det var inte det som jag tänkte på. Små barn är så fantastiska men jag har alltid undrat hur de tänker , de har inte fått orden att tänka med, visserligen lever de bara i nuet och känslan men hur tänker de? Isabella var fantastisk idag hon pussade Maja på kinden, det var så rörande.......helt unikt! Vilken glädje det blev runt fika bordet bland flickorna.
Ikväll har vi varit på produktinformation om hudvård och de försökte stryka bort min rynkor på halva ansiktet, så nu är man rynkfri på höger sida så jag får vända den sidan fram. Även höger hand fick sig en liten omgång med apparaten som skall föryngra och försköna. Det var i allafall väldigt skönt att få bli ompysslad och bli lite yngre! Amanda och Alva var med och det är så roligt att göra något med dem.
Det var roligt att höra att Alva sa att  hon är lycklig det kändes verkligen skönt! Amanda fick nackspärr och det är inte lika trevligt. Vi möter dagen med glädje imorgon. Lev väl! Ha det BÄST!!!!

Maja och Isabella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0