En underbar fantastisk söndag.

En vanlig underbar söndag med hela familjen och Isabella. Vädret har  varit helt fantstiskt och vi har varit vid polen nästan hela dagen. Isabella har gått i trappan upp och ner och skrattat, jag stod där och undrade hur mycket tid jag stått i denna trappa och vakat över flickor som nyfiket vill utmana ödet att dras till den djupa delen. Jag kunde höra mina flickor om deras"tjat" om att få simma till den djupa delen( 3 meter)....jag drog mig tillbaka till den tiden då de var små. Tidsaktiveringen har gjort att man går i ett nu med minnen som hela tiden kommer förbi i huvudet. Isabella existerar bara i nuet och hon fågar ögonblicken hela tiden och det bästa av allt hon är lycklig precis hela tiden. En sticka i foten kunde inte förstöra en baddag, hon gick lite på kanten av foten och var glad ändå. Familjen hängde på med minnen från förr och vi pratade om alla underbara, roliga kalas vi har haft i detta hus. Kul att flickorna minns det. En dag när jag får mer tid skall jag göra en kalas bok till föräldrar så att man kan lätt få tips hur man kan få ett lyckat kalas.
Nu är det Beck dags igen vi har ju sju st att plöja igenom........
Här på bilden är det jag och Isabella som är stolt över att hon nu kan dricka ur en flaska....
Tack för en underbar dag, jag har allt jag behöver!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0