Söndag...vila????

Idag var det stressigare än någonsin fast det var söndag.....
Försökte köpa biljetter via internet till Jönköping och det tog 20 minuter...sedan skulle jag från Jönköping till Göteborg...och från Göteborg till Örebro då hade jag varit inne mer än 12 minuter och då åker man ut......får man inte köpa hur många biljetter som man vill på sj?????
Nå ja...jag fick åka till Helheten där vi har bredband men samma sak hände där...så två timmar tog det innan jag fick mina biljettlösa(miljövänligt) biljetter....
Bella och jag var ute till Svenshyttan och sprang.....hon är så snabb nu......det blev ett missförstånd när hon skulle gå ut ur bilen hon började verkligen att gråta...jag fattade ingenting för hon brukar vara så glad när vi skall gå in i Svenshyttan.
Jag fick lyfta ut henne hur bilen och hon grät och grät...sedan fick jag se att hon hade båda benen i samma byxben.....herre gud benet hade nog somnat.... men lilla flicka du kunde inte berätta det för mormor. Vi löste det och sedan var Bella glad igen........underbara flicka!!!!!


Här springer hon.....


Hoppa på studsmattan var kul.......


Du är lycklig Bella, den lyckligast jag känner....det bara strålar om dig!!!!
Vi har mycket att lära av dig!

Kom hem och gjorde veganpaj...den blev jätte god.....
Telefonerna ringde men jag hade smet runt fingrarna....förlåt mig jag kunde inte svara....

Prästinnorna skulle ha skryt samtal på telefonen ivkäll...vi skulle ha tre samtal men vi fick det inte att fungera....hur gör man med mobiltelefonerna?
Skrytsamtal går till så att man berättar så mycket man kan vad man är bra på? Vad är du bra på?
Och vad tycker du jag är bra på??????

Måste sova innan tåget går.....7:10 imorgon kommer hem på tisdagskväll vi ses......gå ut i det underbara vädret......
kramis!


Kommentarer
Postat av: sophia

Du är bra på att laga mat!

... vara mamma

... vara vän

... lyssna

... prata :)

... att jobba, arbetsmyran!

... köra bil!

... säga vad du tycker!

... ge råd!

... hitta 364 lösningar på varje problem!

... skratta!

... spela basket (har inte sett det själv men du brukar ju skryta om det :) )

... du är ju helt enkelt fantastisk!

2009-04-27 @ 10:49:04
URL: http://bullerirunnaby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Irén!



Kikar in i din blogg,hittade den på sophias blogg!

Jag är Idah, mamma till Charlie, vi träffades i söndags,fin blogg du har! Hoppas vi ses snart igen! Kram Idah o Charlie

2009-04-30 @ 17:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0