FALKÖPING 27 aug

Idag var tåget till Falköping 1 timma och 45 minuter försenat, det vållade endel kaos hos människor som stod på stationen och väntade, alla hade sina tider och passa, även jag.Varför bli arg på något som man inte kan göra något åt?
Vi fick ett extra tåg som körde oss i 160 km det skakade  när jag skulle läsa min bok - Munken som sålde sin Ferarri.

Men min underbara värdinna Ingegerd (som jag tar emot hos i Falköping) ordnade allt så jag behövde inte tänka på någonting.....
Jag blir så väl bemött och uppassad som en drottning när jag är där. Jag får kaffe när jag kommer, underbar middag och äppelkaka med vaniljsås och mackor när jag skall åka. Jag kan itne ha det bättre, kanske jag skall börja jobba i Falköping varje dag????

Här kör min privat chauförr mig till stationen, och det går undan skall ni veta.....
TACK Ingegerd för en fantastisk dag med dig! Hoppas att jag kunde hjälpa dina vänner.

Här jobbar jag i det stora fantastiska huset.

Här är min arbetsplats i denna fantastiska relax!



denna gång fanns det inte en katt hemma tyvärr, bildenär från förra gången..


Underbar fält utanför.....

Idag var Amanda med med i Bröllpsguiden och visar bröllopskläder, här får ni smygtitta på en bild:


De  kom och hämtade henne i limousin och åkte till ett hotell utanför Askersund.
Lyckans ost, men hon får nog höga krav den dag hon skall välja bröllpsklänning på riktigt!

Imorgon är det styrelsemöte för SHR, Svenska Homeopaternas riksförbund i Linköping.
http://www.svenskahomeopater.se/ det finns mycket att läsa på vår hemsida där. Det kommer mer när tiden är inne.

Ännu en länk om du har tid att gå in på: http://www.positivepause.com/


Nej nu måste jag ner i sängen!
TACK för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0