Gudinneträff och Barnen i Runnaby

Åter en härlig dag på jorden. Falkagudinnorna möttes vid Helheten idag och vi åkte till Kvarntorpshögen, egendomligt nu har jag varit där två dagar i följd.....det var så länge sedan jag var där. Jg kan verkligen rekommendera ett besök en dag när det är vacket väder....vilken utsikt!!!!!!




Vi började med att fika när vi kom upp, det blåste och alla var lite spända....
Vi skulle göra en liten kvinnoceremoni för att bryta mönster och lämna det gamla invada vanor som
inte är bra för oss!


Irja inledde vår ceremoni med att sjunga och trumma så vackert!!!
Solen kom fram och började värma oss, molnen stannade och tittade ner på oss!

vi hade lite pyssel innan verksamheten kom igång....
Alla var inne i sitt görande, ingen brydde sig om att folk kom och gick
förbi oss......vi var alla upptagna med vårt.


Vackra kvinnor i vackra kläder, fyllde en cirkel högs upp på
Kvarntorpshögen. "Konst på högen"


Dagen blev så vacker...titta vilka underbara moln.....



Vi hade en god pratstund efteråt...se mer på vår blogg
Falkagudinnan......



Närke är vackert....



Underb ar bilder som jag tog på Isabella och Maja ikväll
förlåt att jag tjatar men jag kan inte titta mig mätt på dessa underbara flickor.....














Hoppsan en och annan karl med puss kom in i bilden...







Det var så härliga sista tiominuter vid grinden, Isabella var så fantastisk....
hon skrattade och log och ville att jag skulle stanna, det var hemskt att gå..
hon ruskade i grinden...
Lilla rara flicka du är så härlig!
TACK för idag
nu skall Amanda och jag springa på bio.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0