Norra Bro och Thomas Di Leva

I dag blev det en riktig kaosvåg här hemma, jag står på pressbyrån för att leta efter Bröllopsguiden för att Amanda är med som modell där, då ringer telefonen och Mia frågar var är ni??????VA var det inte 16 vi skulle komma säger jag ????
Nej det var 16 Thomas Di Leva uppträder men 12 skulle ni vara här och käka middag..... jag snubblade hur kunde jag ha misstolkat tid och rum så mycket?

Sophia fyller år och vi är påväg till IKEA för att köpa present säger jag....
Så blev det omkastat allt och tokigt blev det med mitt uppvakande av min älskade Sophia.

Johan, Amanda och Alva fick åka på kalas utan present, jag fick störta väg till Norra Bro på en underbar middag..TACK för ert tålamod Mia och Patrik!


Dennis, Eva, Mia och Monika trevligt att råkas fast jag kom 2 timmar försent.....



Grattis till ert underbara plats på jorden som ni köpt! Vilket mysigt ställe!!!


Mia och Patrik skall göra livet enkelt och lätt, vilket otroligt bra beslut!!!!


Persilja och timjan vad gulligt!!!!!


Vi åkte till konst på högen, Kvarntorpshögen.




Det var länge sedan jag var här, utsikten var fantastisk!!!



Vilken häftig kyrka den liksom dallrade i luften och utsikten........mmmmmmm




Så kom han den lilla mannen med det stora hjärtat!
Vi fick sådan bra plats..mitt emot honom! Hade ögonkontakt!


Vädret var strålande.......och massor av glada människor i precis alla
åldrar var där...



Thomas han sjöng och predikade om kärlek!
Publiken klappade händerna, och jublade, alla sjöng med!


Mia och Patrik klappade i takt......solen var helt fantastiskt och musiken underbar,
vilken otrolig eftermiddag......


Thomas kastade ut frukt och ville att vi skulle befrukta oss!
Vi behöver bara fukt, grönt och vatten...sjunger han.


Det var mäktigt att se alla människor så glada. Thomas sa det
är ni som är konserten, utan er ingen Show!!! Det var ju sant!
Vi fick öppna vägen till regnbågen inom oss, vi fick göra tre önskningar
mot solen......vi fick sjunga  -Vi har bara varandra....
Ingen kan köpa livet.... Vem skall man tro på? Mirakel mm


Det kändes verkligen nära...att vara så nära....
Thomas tackade för stunden på jorden han delat med oss!

Det var en mycket tänkbar show och väldigt bra musik!
Alla blev upprymda och kärleken dallrade i luften, jag har sett
Thomas många, många gånger, men idag var han så stark och
klar!!!!
Jag är faktiskt antagen som en av hans rymdblommor som man
kunde ansöka om, men det är länge sedan. Vi fick ett certifikat med
titel Rymdblomma, det var faktiskt väldigt kul!
Vi fick göra ögonmeditiationer med Thomas i
flera timmar då, tror det var i Mariestad. En mäktig och berikande stund!


Grattis min älskade Sophia till dina 27 år idag! Tänk att vi har nu
delat 27 år tillsammans!
Förlåt att jag inte kunde dela hela din dag..
men vi var ju barnvakt ikväll, så du kunde gå på bio och skratta...
det behövde du. Vi får ta igen vår TID!
 
Lev förutslättningslöst , för födelsedagar och alla andra dagar
blir aldrig vad man tänkt sig.....
det kan komma andra stunder som betyder mer!

Kramisar till er alla!

Kommentarer
Postat av: Mia Gustafsson

Tack själv Irén, för att du ville dela resten av dagen med oss.Det var en magisk dag.

Kram från oss :-))

2009-08-23 @ 10:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0