Paella med Blomberg den 30 juli!

Familjeträff i Svenshyttan, Johan Blomberg(xxxxxxxxxxx-son) kom ut och bjöd oss på den spanska läckerheten..å så gott det var!!!!!


Här är kocken!


Här är fisk varianten, den var min! så god den var!
Tack för att du tänkte på mig Johan B!!!!


Tyvärr regnade det så vi fick göra långbord i vardagsrummet,
Håkan Logrell min gamla vän var hos oss några dagar.


Johan, Anna, Johan och til vänster Håkan, Sophia och Maja.


Bella var med, här i morfars knä.


Christian och Maja(familjen karbon...)


Kocken blev kvar til sist vid bordet, (med all rätt)
Hans familj Anna och Albin sitter bredvid.


somliga däckade i soffan efter maten...


Fler åt så att en liggande ställning kändes bra efter maten.


Den enda som inte var trött efter maten var naturligtvis Bellisen, hon är nästan aldrig trött och hon har förståndet att inte äta sig för mätt som vi alla andra gjorde!!!!


Familjen "karbon" skulle åka hem....


Till slut hamnade även kocken på ryggläge...men han valde att lägga sig hårt så att han inte skulle somna!
Skulle han råka somna så skulle det inte bli länge!!!!


Här är två hungriga festival tjejer som kom hem mitt i natten kl 1:30
jag fick ställa mig och steka potatis för att de var så hungriga.
Det är så att mina tjejer blir hungriga så fort de ser mig, vilken tidpunkt som helst...
Sophia blir sugen på potatismos så fort hon tittar på mig...
Flickorna hade varit på Putte i Parken i Karlskoga. Amanda har fått uppdraget att blogga åt
mtv så hon var tvungen att åka tillbaka dit.
Jag tror detta var natten den 31 men är inte säker...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0