Rätt ämne är som nyckeln i ett lås!

Idag har jag haft några otroliga återbesök som är helt återställda med sina problem!
En med svåra hjärtproblem och ett totalt försvagat hjärta som med homeopatiska droppar har fått hjärtat att läka och fungera som vanligt igen....på 4 veckor har detta skett...det är knappt jag fattar det själv. Besökaren hade valt nu själv att sluta med trombyl och sina två hjärtmediciner...men jag sa att det var hennes beslut för jag får inte tabort några medel som läkaren har satt in...
Men jag blev så glad, besökaren var så dålig för 4 veckor sedan att jag fick åka hem till henne med dropparna och nu körde hon in till Örebro själv och skulle gå på stan........hon har legat på hjärtiva två olika omgångar nu i somras och själv trodde hon att hon skulle dö....
Hon sa att dropparna gjort underverk och ett mirakel hade skett och det var tack vare mig...men det var dropparna men jag som körde hem det till henne.....jag blev så glad så glad!!!!!!

En anna kvinna kom och sa att alla hennes besvär var som bortblåsta.....hon hade haft domningar och känslobortfall, värk och kramper i benen, sockerdrica i benen på natten mm.
Hon fick ett enda medel och blev bra på 7 veckor.....jag sa varför ringde du inte återbud då? Då säger hon men jag vill ju träffa dig och berätta att jag blivit frisk........Hon sa att jag var värld varje krona som besöket kostade......tyvärr ville hon inte vara med på bild......men jag blev så glad och det är fantastiskt att se hur homeopatiska medel hittar livskraften tillbaka....

Det är just detta som får en homeopat att orka lyssna till alla problem, homeopati är så fantastiskt när man hittar rätt ämne som är som en nyckel till att låsa upp självläkningssystemen i hela kroppen.


Ni har väl inte missat alla rönnbär som finns....
Man kan torka dem och äta ett rönnbär om dagen för att få c-vitamin. -Rönnbärsmarmelad är jätte gott och nyttigt!
Rönnbärssylt , Plocka mogna rönnbär. Lägg i frysen 12 timmar. Rensa. Koka upp en lag av 3-4 dl vatten och 500-600 gram råsocker. Lägg i bären (ca 1,5 liter/800 gram) och låt dem koka sakta tills de "börjar klarna". Rör inte om, utan skaka litet - annars går bären sönder. Skumma och låt sylten svalna något. Tillsätt sedan 1/2 dl konjak/whisky. Häll sylten på burkar och förvara svalt. Jättegott!




Jag har lite drömmar just nu...kanske jag skall byta lokal efter 16 år i samma rum.....
men det är inte helt klart så jag har en del att tänka på innan mitt beslut..
men det är så spännande och väcker så många mer vägar att gå på......
möjligheternas väg......

Det är så spännande! Idag har det varit en bra dag och imorgon blir en bra dag.
God natt!
 

Kommentarer
Postat av: lotta riberth

Hej irene1

jag ryser och tårarna rinner längst mina kinder när jag läste detta om vilken kraft och läkning homeopatmedicinerna kan göra! som du säger att det gäller att pricka rätt. ger inte upp hoppet för de mina här hemma märker ju själv en enorm skillnad på mina problem . stoooor kram till dig/ lotta

2009-09-02 @ 08:57:16
URL: http://rätt ämne1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0