Styrelsemöte med SHR 28 aug Lindköping

Så var vi kallade till styrelsemöte för Svenska Homeopaters Riksförbund.
Som vanligt var tempot ganska högt vi hade många punkter att diskutera.
Vi kom från Sveriges alla hörn, men idag blev vi bara fyra stycken, tyvärr.

Hans vår ordförande öppnade mötet och är en otrolig man om ni har tid så kan ni gå runt på hans hemsida och hitta så mycket information om Homeopati och mycket, mycket mer!
http://web.telia.com/~u77400305/M.htm
Hans är en helt otrolig man.........vilken god, sympatisk och duktig människa!
Han tillhör mina största idoler.......(om man nu kan ha det när man är 53 år.......??????)
På hans hemsida kan du hitta allt du funderar på vaccinationer, influensaepedimier, dualismen, spegelreflexer mm välkommen in och tag dig tid att läsa!!!!!! Hans är biolog, mattematiker, forskare, Homeopat och så mycket mera en människa kan vara..... Puss till ditt otroliga arbete genom tiderna!!!!!


Här är jag och Eva-Lis vår kassör och bokförare. Det är en kvinna som det är ordning och reda på. Jag anmälde mig till kurs om pengar hos henne. Dessutom  är hon väldigt världsvarn på styrelser och vad som gäller. TACK Eva-Lis det känns så skönt och bra att ha dig med i Styrelsen, äntligen får vi koll på läget!!!!!
Eva-Lis är Homepat i Sjöbo tror jag hon bor där och här är hennes hemsida:
http://www.cassiopeia.cc/ , hon inledde med ett lyckat fall om psoriasis och läkare som sagt till sin patient att hon tålde mjölkprodukter och hon åt det och blev full av utslag. Sedan gjorde de matintoleranstestet och hon tålde inte mjölkprodukter och hon blev bra på tre veckor.....hur skall man kunna lita på dagens läkarkår??????



Här är Thomas Berggren, (inte så allvarliga som han ser ut på bilden)
Homeopat och vår kanslist  i SHR, Thomas kan man lita på och har du problem sök honom, han kommer dessutom att vara i mitt rum på fredagar hos Helheten, är du trött på mig så sök Thomas, jag lovar dig du kommer att bli nöjd!!!
Thomas är fyrbarnsfar och mkt människa och brinner för homeopati, rätt person på rätt plats, man kan inte säga mer....



Vi hann med alla punkterna och tog en fika innan hemresan.


Det är verkligen roligt att möta andra homeopater och
SHR skall bli ett stort förbund och föra fram Homepati i
Sverige. För det är i Sverige som homeopatin inte är så
stor som övriga europa mm
http://www.svenskahomeopater.se
Välkommen in på vår hemsida, det går att söka homeopat
i hela Sverige där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0