Falköping igen

Jag har tydligen blivit populär i Falköping... kom att tänka på att Birger Ledin hade sin verksamhet där. Kanske är det det som gör att så många vill söka en homeopat där.
Eller oxå är det min vän Ingegerd som gör så bra reklam och känner så många människor där.
Kul är det att komma dig och jag får så god mat och blir behandlad som en drottning... och jag börjar verkligen bli bortskämd där. Ingegerd tycker att det är så roligt att se besökarna komma ut så nöjda och nästan lyckligare än när de kom. Det tar jag verkligen som en komplimang.


Här är Ingegerd och hennes katt, tittar på mina presenter hon fick av mig, mina aromapati oljor(Ingegerd tycker att jag alltid luktar så gott)....
Bredvid står en dagsljuslampa som ger ett sken av dagsljus, vi har en sådan i badrummet, men man får inte tända den på natten när man är där, då blir man pigg!


Ingegerds mamma bakar underbara bullar men syr även underbara änglar, här på hennes julduk.


Jag har även en viss kärlek för små porslin tomtar.

Den 7 jan skall jag tillbaka till Falköping igen.
Vi skall även ordna kurs där i Homeopati. Det skall bli kul.

TACK Falköping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0