Juldagen i Solberga

Så var det dags för den årliga träffen i Solberg, vi åkte till Tommy och Elisabeth, jag har varit grannar med dem i elva år. Vi har en tradition att äta rester och spela spel med barnen på juldagen.

Här Elisabeth och Johan i köket i Solberga.


Veronica äldsta dotter i huset plockar till sig julmaten.


Amanda, Börje och Veronica. Alva var med Gustav så hon var inte med denna gång.


Linnea var hemma från London där hon arbetar som aupair. Det var så roligt att få se bilder från det engelska hemmet där Linnea har hand om två barn.


Katten Solen blev "galen" i min väska, förmodligen var det mina oljor som hon gillade.
Hon kröp bokstavligen ner i min väska och rullade runt.


Tommy i mina glasögon...vi spelade Snack, konverstionskort för dig som gillar att prata, fick det av Sophia i julklapp. Det var fatiskt riktigt roligt och innehåll många olika frågor. Som ex när grät du sist? Vadär det värsta du har gjort? Har du ljugit någon gång?, vad är ditt bästa minne från barndomen, vilken ålder var din bästa ålder osv
Vi körde runt frågorna och blev sittande vid bordet i fyra timmar efter maten. Det var verkligen trevligt.


Vi har umgåtts nära sedan flickorna var små, roligt att se dem tillsammans.
Vi skrattade jätte mycket och hade verkligen en kul eftermiddag kväll här.


Linnea trivs i London och vet inte hur länge hon kommer att stanna där.
Lycka till i London Linnea vi önskar dig all lycka och trevnad där.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0