Buller i Runnaby och Gröna Grodan

Här händer det saker hela tiden så bloggen den blir lite undan skuffad. Men idag har jag haft en härlig dag och den är ännu inte slut. Sitter och väntar på Babsan min vännina vi skall gå på bio ikväll.
I torsdagskväll var vi till Runnaby och lekte med flickorna, Bella var så go och glad, hon blir så glad när jag kommer att hon klappar händerna och dansar runt...Det är ett nöja att komma dit. Vi lekte och hade jätte kul.


Röda mattan i köket är väldigt poppulärt att ligga och kittla varandra på....



Man får hålla ett hårt tag för att kunna få pussa Isabella...men det går bättre och bättre....nu kramas hon tillbaka...


Fler ville vara med på röda mattan i köket.....här skrattar Bellisen rakt ut...


Farmor Maud kom med Maja de hade varit till gammelmormor...och fikat...


Fler ville busa på mattan här systrarna Sophia och Amanda.....


Ännu fler på den röda mattan med massor av bus.....


Ja det händer mkt saker på den röda mattan i Runnaby, alla trivs bäst där för det är där Isabella drar ner alla, så man kan vara nära......och busa......


Men lite klätter hinner vi med, här har Isabella klättrat högt upp på sin hylla, sedan försöker hon hissa sig ner på sidan till golvet......lite pirrigt är det men den här tjejen är stark och hon provar olika metoder tills det funkar....

Här är familjen påväg till Gröna Grodan för att möta hela vår familj....vi har blivit många nu, som tur är slår Blomberg på trummerna för att vi skall träffas, idag blev det på GG.


Mysigt ställe och jätte god mat, vi kunde äta alla med våra olika inriktningar på föda, t o m Amanda kunde få veganmat.


Sophia och jag skrattar som alltid....jag åt fulld aburgin med quorn och bulgur samt massor av grönsaker och vatten till maten. Blomberg böjd oss alla! TACK! Jag fick även fina tulpaner för jag fyllt år....


Maja vill busa med pappas mun och mamma trutar även hon på munnen hon är med i leken......som alltid!


Anna med prins Albin...han har blivt tre månader nu och är jätte stor och jätte jätte vacker.....go och gullig.....

Hela familjen Blomberg.....pekfingret upp......

Vi är numera 11 st i vår familj....det känns väldigt mäktigt......om Amanda och Alva skaffar familjer så snart blir vi väl 17-20 st.....det finns stor plats på Gröna Grodan......det är enkelt och smidigt att mötas på fik och umgås...tiden gick så jätte fort men det gör den alltid för mig, men jag har läst att det är bara när man har roligt som tiden går fort.....

Det syns tydligt hur lyckliga de är.....mysigt......


Blomberg passade på att hålla lite i Maja....det är nyttigt att byta bäbisar.....

Bella var på kortis, å vad jag saknade henne, men å andra sidan går det knappt att ta med henne på fik, hon kan inte vara still och skulle lätt smita ut och försvinna....
här är hon jätte glad.....det går jätte bra på kortis och tur är väl det!
Här får vi bylta på oss för vi gick till GG, alla var glada, mätta och nöjda...kul var det!
Nej nu kommer Babsan och vi skall gå på bio.
TJAooo vilken dag.....bara rolig dag hela dagen.....det behöver mean ibland....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0