Utmaning och stonemassage

Jag har fått en utmaning:
Reglerna: Gå in på din dator, i mappen "mina bilder". (eller om det bara står Bilder)
Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.

Ja, det här var i min mapp 6 och 6:e bilden...Bella som springer naken med sin tråd den 3:e feb 2008.....ett år sedan. Isabella hade bara en sak som hon älskade och det var trådar, jag vet inte hur många sådana här trådar jag virkat, hon höll dem jämt i handen och ibland stannade hon och lekte lite med dem. Minns att när hon sov över fick jag ladda trådar vid nattduksbordet så hon kunde ha om hon vaknade.....men så en dag slutade hon bara med tråden...... det syns på stjärten att hon alltid är i rörelse, det är bara muskler.... tur för dig Sophia att det inte var något naket kort på dig i min mapp sex......det var roligt men vilka skall jag utmana det får bli Hampus, Frida och My.......(vet att ni brukar vara inne här ibland) måste hitta deras adresser så skall jag ha 3 till det får bli slumpen för jag vet inte så många som har bloggar i min ålder...känner ingen...hallå ni som läser häng på  ni måste börja att blogga!!!!!! Det är kul och man får livet på pränt.
här är länkarna:
http://sjukdomtillvisdom.blogspot.com
http://ohhoney.blogg.se//
http://idamarria.blogg.se/
http://ttail.blogg.se/
http://louiccea.blogg.se/

Idag hade jag äran att få prova stonemassage......varm olja som luktade gudomlig, varma stenar som lades på min kropp och sedan tog Helene två stenar och masserade hela min kropp....90 minuter......hallå får man ha det så oförskämt skönt?????????Jag for iväg rakt ut i universum.....jag flöt ovanför massagebänken, har du inte provat så tycker jag att du skall genast prova det. Jag var hos Helen Englund på lilla Slottshälsan i Örebro. Kan verkligen rekommendera det om du vill prova något nytt och som gör underverk för cirkulationen och njutningen. Fick två varma stenar att hålla i händerna, det var mysigt, hon tog två stenar och masserade ansiktet det var bara underbart.....la handukar på kroppen och varma stenar på dem......ja det måste du testa....

Idag skulle jag ha varit i Gbg och haft iriskurs...men den blev inställd, vi flyttar den till ett annat datum. På det viset fick jag en bonus dag, så jag storstädade mitt rum på Helheten och det behövdes verkligen......det skall bli ännu roligare att komma till jobbet i morgon.....Marie håller på att flytta in och det är så trevligt med arbetskamrater som man verkligen känner för. Jag har förmån att kunna välja mina arbetskamrater, det känns jätte bra.
Här är Marie Franzén min nya arbetskamrat, hon har samtalsterapi och det finns även för akutsamtal. Hon är beteendevetare och skall ha en studiecirkel om hur kan jag förstå mig själv genom arketyper, det låter hur spännande som helst....
Det skall bli kur att få arbeta med Marie, välkommen till jobbet Marie!!!!!

Kommentarer
Postat av: Hampus

Tjena, vad är det för tokiga grejer du hittar på??



Faktum är att jag inte har några egna mappar eller bilder i den mappen. Jag har sorterat mina bilder i en helt annan mapp... Men kanske kan leta reda på nummer 6 osv där. Vi får se. Men hallå. Det här är farligt. =)

2009-02-17 @ 23:30:03
URL: http://sjukdomtillvisdom.blogspot.com/
Postat av: Yvonne

Nathalie och Rebecca ska på Hote Stonemassage på fredag, ska bli spännande och se vad de tycker om det.

2009-02-18 @ 17:32:29
Postat av: Irén Svensson-Nylén

Men vad kul hoppas att du kan njuta som jag gjorde, men jag blev jätte trött efteråt, förmodligen går man ner i varv...och stresshormonerna försvinner......skönt! Hälsa till dina fina tjejer!

kram!

2009-02-18 @ 20:46:58
URL: http://homeopatiren.blogg.se/
Postat av: L O U I C E

nämen vad kul att du länkar :) får se vilken bild det blir och om jag vågar lägga ut den :b

2009-02-18 @ 20:59:02
URL: http://louiccea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0