Näsan rinner idag!

Idag rinner min näsa, igår rann ögonen tänk att det alltid skall vara något som rinner. I drömmar står vatten alltid för känslor, så jag skulle ha gråtit mer igår så hade jag kanske sluppit snuvan idag. Nu gäller det bara att bygga upp sig.
Tack för alla snälla mejl jag fått från mina läsare, som kanske blev lite förvånade över att jag kan ramla ner. Jag är bara människa precis som vem som helst........... att kan trösta, känna och hjälp är nog för att jag är så känslig själv. Det tycker jag är en god egenskap. Ingen kan vara på topp hela tiden, för hur skulle man då kunna märka att det är bra? Jag minns när jag åt makrobiotisk mat, då blev jag så balanserad att ingenting kunde rubba mig. Visst det var en härlig känsla men det blev en tomhet, något som saknades längst in på något vis.......min dåvarande man(som är i himlen nu) sa att jag fick genast sluta med den dumma kosten, han ville ha Irén som kände så himla mycket och la sig i allt........ annars blev jag tråkig. Jag vill inte vara tråkig, jag vill vara trevlig........
Idag går det inte att ladda upp några bilder.....
Jag hade tänkt att berätta om kaosvågen....
när vågen kommer så har man ett val, man kan låta sig följa med........och hamna vart som helst........man kan låta sig tryckas ner.......och gå under....... man kan oxå surfa på kaosvågen för rätt som det är så är man på siffran 1 igen, och då är allt bra igen!!!!
Så akta dig för siffran nio, den innebär alltid kaos, men glöm inte att du har ett val och att siffran 1 alltid kommer.
(från Shamankursen med Ulf)
Visst ja man kan ta flygplanet och åka rakt upp, det är oxå ett val!

Här hittade jag ett kort på min mamma....... hon surfar aldrig...hon låter sig alltid följa med i alla känslostormar.......hon tror inte på mig när jag säger att hon har ett val. Den generationen har inte fått lärt sig det. Men nu vet jag det, så jag kan inte dömma eller klandra henne för det.

Nu kom Alva, nu är det hennes tur hon har ont i halsen och hosta.....fy vilken envis hyrsesgäst vi fått.....
men nu skall den bort, måste gå till medicinskåpet!
Så här gör man när man surfar på kaosvågen, det var bara ett litet tips!
Natti natti.......fyll dina drömmar med glädje!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-01-27 @ 11:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0