Nya underbara täcken, utan att ankor fått sätta livet till !!!!

Vi var och köpte täcke idag, Johan ville ha ett duntäcke som var tungt. Jag ville inte ha dun, dels av allergirisk men oxå av att jag inte är säker på hur de får fram dunen, ruggar de ankorna levande eller hur gör de? Man kan aldrig lite på "de" så jag övertalade lite snabbt om ett underbart täcke på Jysk som heter Hoie a new generation microfiber, Down feel med aloe vera......100% bomull, helt underbart!
Vi valde att köpa naturvita lakan, det skall vara allra bäst att sova i, omönstrade och vita eftersom kroppen rensar och renar på natten är det bra att undvika starka färger på lakan och man "lär" sova lugnare i omönstrade lakan.
Det blev en härlig hotell känsla hemma i sängen, å jag ser redan fram emot att gå och lägga mig.....
Johan provar om det känns och "prasslar" när han lägger sig på våra nya täcken.
Jag kan verkligen rekommendera dessa täcken, det är rea på dem från och med 12 januari, men vi fryser idag så vi kunde inte vänta.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0