Öppet Hus på Helheten!

Ikväll har vi haft öppet hus på Helheten, det kom mkt folk och stämningen var god. Det kändes väldigt varmt och trevligt och det verkade som alla var nöjda och belåtna. Det är kul när det kommer gäster när vi ordnar kvällar. Jag hoppas att det kändes trevligt att vara där? Jag blir så glad när det sitter hela vårt kök med människor det är värt allt jobb innan!
Själv så eldade jag i öronen hela kvällen, det var itnressant och se vad som fanns inuti i öronljusen, det är nästan bättre än julklappar, det är så spännande och öppna.
En propp kom ut som en skruvad larver ivkäll, det var väldigt intressant.....
Faster Birgitta och Nina kom som gäster, de tyckte de kände sig som nya när de gick. Efter att ha provat strykgärnet så var Birgitta så rosig och fin i ansiktet. Michael var duktig på massage!  Aura-Soma blev populärt...dessa underbara flaskor som har sådan kraft och man liksom dras till dem. Margareta gör "come back" efter 14 år borta från Helheten, det kändes verkligen skönt att ha henne tillbaka, hon har healing i sin röst......kan lyssna hur länge som helst på den kvinnan.
Här kommer lite bilder från kvällen, Birgitta har tagit dem eftersom jag satt med en hand med öronljus hela kvällen.....
TYVÄRR kom inte alla med på bild som arbetade eller var där........

Helena "Djurhomeopaten" och Nurey viker foldrar innan alla kom!

Här är min hand vid öronljuset....

Här eldar jag i örat på Nina.....

Gisela och Nuray i gula rummet!

Gäster samtalar i korridoren, här Margareta och Tina! Kul att ni kom!

Här sitter Eva-Lena och läser, antagligen väntar hon på massage hos Michael........han fick mkt beröm ivkäll.....

Här står Margareta och skrattar efter att ha städat efter alla oss!!TACK! Den fina vackra klänning har hon sytt själv! Hon såle hårband, halsband i lika färger som flaskorna, de var verkligen vackra. Kommer att finnas på Helheten!

Tiden rinner...måste i säng
Men tack alla som kom!
TACK till alla som läser min blogg, och tack för alla kommentare!!  Imorse fick jag ett sms där det stod
- "Bara att läsa din blogg gör livet lättare", jag blev så himla glad!!!!!!

Jag vill sprida glädje och hopp till alla, du vet väl att det finns 364 lösningar på vaje problem!!!
En annan sak allt ökar 64 ggr både det goda och det onda, så tänk gott så blir livet gott! 
Kramar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0