Besök från Göteborg

Louise och Oskar kom på besök i torsdags midda och åkte nu fredags kväll.

Vi startade upp med att äta på Stadsträdgården...mums.....
Amanda, Louise och Oskar.


Vi åkte till Sophia och hälsade på, här är Amanda och Alva som solar på altanen och Oskar tittar på, det var otroligt varmt......


Maja tyckte det var skönt att gå naken, tom med barfota i gruset....


Bella har fått en ny favorit plats, att springa på släpkärran, hon tyckte att jag oxå skulle göra det. Hon blev arg när jag inte ville det för då hade den stjälpt.....


Sophia var snäll och hoppade upp, Bella var nöjd ett tag.....det var väldigt varmt....
lika som bär.....


Pappa Christian kom hem och Maja blev glad....


Lika som bär......


Lollo försöker hitta skugga......


Altanen är nu färdig byggd...stor och jätte fin......


Vi åkte ut till Svenshyttan för det var för varmt att vara i stan, vi grillade....





Rosorna har nu full blom.....så vackert.....



Vilken härlig kväll vi fick i solen, vi satt ute tills solen gick ner, det gäller att njuta av nuet...
Oskar åt och tyckte det var jätte gott med grillspetten. Det gjorde vi alla, det är mysigt att grilla....


Att bara vara efter maten........det är  härligt...


Solen var stark fast kl var över 21 ......den gick ner 21:49bakom träden...


Var det en orb som kom med, men det lilla röda klotet vad är det?





Poolen äntligen fylld, det tar tre dagar att fylla den med bäckvatten....och nu tar det en vecka innan
vattnet blir blått......men jag har badat där i dag, Oskar och jag.
Det är skönt att kunna kyla ner sig i värmen.....





Vi körde gästerna till tåget och sedan var vi ute och övningskörde Amanda och jag.
Vi åkte till Sophia en rolig skylt har kommit upp på staketet.... knappt att man vågar gå in....

Amanda och jag blev ensamma här i stan, Alva drog ut på landet med kompisar för att bada i värmen....
jag kunde återgå till min kära blogg......

"Se på ditt livs vackra väv. Se möjligheten att lägga till nya färger varje dag....."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0