Måndag med problem med bilnyckeln..tecken från verkligheten!

Idag har jag haft pappersdag, vill få ordning på varje papper innan jag kan få ro och vara ledig. Det tar sådan tid med alla papper höll på från nio till två vid köksbordet idag. Hörde Alva säga å är mamma hemma???? Det kändes bra.
Kom på att jag skulle flytta bilen från gatan till parkeringen, då ville inte bilen starta,,,,,,,jag hade limmat på ett band på nyckeln för att inte tappa bort den. Tejpen hade krupit ner så jag fick klippa bort det och så åkte jag in på gården, då fick jag inte ut nyckeln fick sitta där och prova och prova en lång stund sedan flög den ut...?????

Sedan när det var dags att åka till Helheten (för jag hade varit snäll att ta emot två personer och ett telesamtal fast jag hade semester) då funkar inte nyckeln alls, jag hade tagit med mig extra nyckeln ifall om och vet ni vad som händer med den?????DEN  GÅR AV I LÅSET....jag fick pilla och pilla för att få ut den och sedan försökte jag med den lilla lilla delen att starta bilen....DET GICK INTE!!!!!!!Inga nycklar fick igång bilen....phuuuuu jag fick låsa och springa till Helheten.....Då ringer tilefonen och personen säger att jag måste arbeta på min kondition för jag flåsade så....jag hade tre väskor att bära i ena låg flera buntar kopieringspapper de är tunga......Jag kom till jobbet 10 minuter försent men jag tog det lugnt det är inget jag kan göra åt...men dagen blev fördröjd och jag kom hem två timmar senare än jag räknat med.....

Var det så att min bil ville visa mig att jag inte skulle jobba idag, han skrek semester och förstörde två nycklar och på alla sätt och vis ville han förmedla mig att stanna hemma,.......vad skall man tro?????? Vad tror du? 

Ibland pratar verkligenheten tydliga tecken som vi borde vara uppmärksamma på.......
När jag kom hem så lagade jag nyckeln och tog bort tejpen och då startade bilen, förmodligen är det något litet datachip i nycklen som jag tejpade bort.....bilen trodde att jag var en tjuv och startade bara inte...häftigt med teknik när det fungerar.
S_Knapp-bilnyckel.jpgungefär såhär ser min bilnyckel ut...
så imorgon måste jag göra i ordning mina papper igen, hann ej färdigt idag, min semester knappas in hela tiden, jag önskar en ledig dag!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0