Open art, Massage och Falköping

Igår var jag på massage på Lilla Slottshälsan, det var underbart och idag har jag en ny kropp..

Här är utsikten från behandlingsrummet...Örebro slott är verkligen vackert..


Helen bäddar efter mig....här har jag legat i 1, 5 timmar och fått massage och zonterapi. Det behövdes eftersom jag hade tömt mitt förråd på lunchen och fick lite ont i höften men det fixade Helen!


Jag gick en runda för att titta på konstverken som är placerade i stans centrum nu, Open art, här är min vän Ann Sidén som ställer ut, hon har gjutet i brons, ser ni en napp och nappflaska. Ann har guidning så man kan gå runt och få veta mer...


En hand med ett pekfinger som sitter i vattnet, verkligen häftig....väldigt välgjord!


En båt i byggsats, precis som man köpt den från leksaksaffären...


Nu har jag kommit till Falköping för att arbeta med Homeopati, här är husets herre en svart vacker katt som såg ut som en panter eller puma? Han njöt när jag tog bilder på honom, han kunde verkligen posera...


Så här såg det ut "Det homeopatiska apoteket " som var med.....


Jag tar emot i relaxen, verkligen fint och vackert....




Tack Ingegerd för den otroliga servicen som jag får när jag är i Falköping, så trevligt och så god mat!
Vilken förmån att få komma  hit och jobba......
Mina dagar ser verkligen olika ut, igår fick jag ingen mat alls på hela dagen och idag fick jag mat flera gånger........mums!


Här är Katten Maja som ville att jag skulle kela med henne, verkligen mysiga katter.... och så stora....


Här kom mina besökare....

Det tar 1 tim och 30 min att åka till Falköping och det kostar bara 149 kr med tåget, det är helt ok. Jag älskar att åka tåg, pratar i telefonen med Sophia hela vägen ner och läste boken "en riktig människa" på vägen hem.


Ikväll var ute och övningskörde, vi hamnade vid MAX och köpte veghamburgare med jos....det var gott...
Vi övade fickparkering, start i backen, backa runt hörnet mm. Amanda har verkligen lärt sig fort det är jätte kul!!!


Färsk pressad......jos vad gott det var....

TACK för idag, det var en bra dag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0