Nu åker vi! Kaosvågar mm

Lite konstigt är det men alltid kommer det kaos vågar....hörJohan skrika att man måste boka parkering två dygn innan man skall till Arlanda, min väska väger för mycket, Amanda har glömt packat ner bikinis, hon hittar de inte, jag har lagt undan sommarkläderna, rätt som det är har någon kollat vädret och det regnar på Hund öarna....Gustav kommer mitt i allt, han visar mig vädret på sin telefon och det var bättre än på TV 4........jag struntar i vädret, man kan inte klaga på något man inte kan göra något åt, DEt blir som DEt blir och det blir som vi väljer att det skall Bli....livet består av många val, Amanda sa att vi skulle ta ett beslut innan resan att inte irritera oss på små saker....och inte stora heller la hon till.....ok sa vi andra.......

Vi hörs, välj goda tankar...de kommer tillbaka 64 gånger! LIVET är en fest....om man vill! För Bella är allt spännande och endast Nu är NU.......Alla borde ha en Bella!
PUSS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0