Falköping 16 nov

Fick stiga upp kl 6 i morse för tåget gick 7:10, jag ringde till mamma och hon var så nöjd för gårdagen och att alla vi var där. + att maten var så god. Ingegerd kom och hämtade mig vid stationen och besökare stod och väntade när jag kom dit kl 9, så var det full fart hela dagen lång och kom hem kl 22.00, lite lång arbetsdag men den gick fort och jag hade full service av Ingegerd som är så mysig och "go".


Den här söta tjejen hade svarat så bra på Homeopatisk behandling, alla besvär som hon sökte för var borta.
Skolan gick  mkt lättare och nu var det lätt med bla matten.
Flickan är typiskt sitt ämne hon blev frisk av Phosphorus man kan se att hon skrattar med själen och ögonen lyser, det är typiskt för phos. Det var verkligen roligt att se och höra en sådan stor skillnad.
Ett bra exempel när homeopatin är som bäst!!!!! Barn och djur svara väldigt fort på homeopatiska medel.

Jag hade både återbesökare och nya. Ingegerd säger att folk kommer och ser så "hängiga" ut och när de varit inne hos mig kommer de ut och strålar(men så fort kan det väl ändå inte gå???????). Vi kom på att vi kan börja fota före och efter behandlingen. Ha "Make over".......

Det blir så magiska möten hemma hos Ingegerd och samtalen blir fantastiska och givande för alla. Det känns så roligt och så givande för mig oxå. Alla mådde så mkt bättre och hade verkligen höjt sin livskvalité. KUL!


Ingegerd har tre svarta katter......brukligt är att häxor har en svart katt, men Ingegerd är häxa ggr 3 den vita goda häxan som inte finns något ont i, utan bara en stor stor hjälpare och djurvän. Jag trivs som katten!


Kärlek det finns det här i denna famillj så det räcker till alla!


Denna katt ville ligga lite på höjden och ha överblick, hon var inte lika social som de andra två. Det finns en katt till som heter Maja men hon var inte med på bilderna. Katter är som oss, olika!


Det är t o m svarta katter på tavlorna..... orginalmålning av ja nu försvann namnet men ni känner säkert till honom.

Fantastik dag! Men nu är jag trött!

God natt!!!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Håller verkligen med Ingegerd ang när man besökt dig så blir man mycket piggare.Efter ett besök hos dig känner man sig så glad och lycklig.Det var ju som Nathalie sa när jag var hos dig sist:Mamma jag följer gärna med och väntar i väntrummet för jag vill så gärna träffa Iren, det var så länge sedan jag träffade henne.

2009-11-17 @ 19:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0