Visdomar från mina besökare:

Det syns vem som framför vem, det syns vem som är snäll mot vem.

Alt som händer blir ett märke i matrikeln, som man får bära med sig.
Det går ej att sudda ut,
Då får man baka om hela skivan!

Allt man sänder ut ökar 64 gånger tillbaka till sig själv!

Den som pekar har alltid minst tre fingrar mot sig själv!



Smärta finns inte i förädringar - det är motståndet som gör ont!

Vi är gjorda för att klara oss!

Antignen är man en del av problemet eller en del av lösningen!

Levnadsregel:

1 Be om det du vill ha, men kräv det inte

2 Acceptera vad som än händer just nu

3 Öka din kälek även om du inte får det du vill ha.



Använd mig för det jag är till för, som jag är tänkt för!

Det fantastiska med att bli äldre är att man inte förlorar alla de andra åldrarna man varit.

Många säger ingenting, då är det inte lätt att prata med dem!



Vänlighet är inte kärlek, men den utgör grunden för den!

Du är det bästa jag har - ty inget gör så ont som du!




Jag bad Gud om det som kunde ge glädje åt livet, då gav han mig liv så jag kunde glädja mig åt allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0