Den gränslösa kärleken!

Var bara tvungen att få min dos av Bellisen, hon blev så glad när jag kom. Vi gullade i sängen och sjöng som vanligt. Nu ger hon så mycket kärlek och visar kärlek tillbaka. Hon är som en liten kärleksängel utan ord. I kärlek är det alltid handling som räknas, det sa alltid Sophias pappa. Här kommer en serie av bilder på när kärleken är som bäst, man har kul med varandra.


Bella kryper upp till sin mamma, vad har hon i kikaren? Man vet aldrig vad hon tänker....


Så slänger hon sig på Sophia och vill busa......


För mig kan inte lycka vara större än att se dessa två njuta av varandra!
Med Bellas sk sjukdom och allt mitt öga har sett vad de gått igenom så smälter
mitt hjärta bara......


Blickar med den gränslösa kärleken, vilket ögonblick jag fick vara med om, jag tackar så  mycket det värmer i en mormors hjärta.

Bella var medveten om att jag tog kort, hon ville se dem sedan.


Bus bus bus...


Kan man se ut som en gris???
När Sophia föddes ville hennes pappa skriva i annonsen:
"Inte till något pris, säljer vi vår lilla gris.......
men det fick vi inte för NA för man får inte syfta på att sälja sitt barn, de hade ingen humor alls på den tiden!!!!!


Bella ger ifrån sig några ljud precis som hon vill förmedla något....


Att bli killad i öronen tycker inte Bella om......men Sophia envisas med att busa med henne.
Det är bra att ha olika sinneslekar. Att väcka tag i alla sinnen och känslor.


Här visar Bella starkt att hon inte vill ha kill i öronen. Det är så kul att se att Bella börjar visa sina gränser och vad hon vill.


Sophia du får förlåta mig, jag vet att du inte vill vara med på min blogg, men dessa underbara bilder kunde jag bara inte låta bli att förmedla. Du är så himla otrolig mamma, med ditt lugna och tålmodiga sätt. Dessutom är
du så himla vacker!!!!!! Din bäbis i magen är nog redan lycklig som kommer till dig som mamma!!!


Nu åker jag på tre möten med SHR, hela eftermiddagen styrelsemöte, årsmöte och styrelsemöte igen.
Sedan skall jag på konferrens med DCG i Göteborg i två dagar. Skall bli roligt att möta alla andra homeopater från Sverige och Norge. Det är alltid så lärorikt.

Kommer hem på söndagskväll!
Ha en underbar helg!!

Lycka är de små stunderna i ögonblick av livet!
kramis




Kommentarer
Postat av: Sophia

Det är helt ok mamma!! Får bjuda på det när Bella var så glad! Ha en bra helg!! puss

2009-10-09 @ 10:05:18
URL: http://bullerirunnaby.blogg.se/
Postat av: lotta riberth

underbara kort!vilka framsteg denna lilla prinsessa gör hela tiden!men så är hon omgiven av kärlek och klokhet hela tiden!!!!!!

2009-10-09 @ 11:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0