Informationkväll på Helheten och kaosmorgon!

Igårkväll var det infromationskväll på Helheten. Det var jätte mysigt vi satt i en ring och samtalade.

Helena, djurhomeopaten, Margareta, Auro-soma terapeuten och sedan besökare.

 


Toby demonstrerade Bowenterapi en väldigt intressant mjuk terapi form, det låter nästan
som Homeopati när Toby pratar om det.


Lunchen tillbringade jag på Stadsträdgården med Arne och Margaretha(de vi hälsade på i Las Palmas i mars)
de har bott i adolfsberg över sommaren. Arne har jobbat som kiropraktor och homeopat på Helheten för ett tag sedan innan de flyttade. Det var trevligt som vanligt att möta dem!


Margareta Lennström demonstrerade sin auro-soma flaskorna, de är helt fantastiska.


Idag besökte mig Tina, hon hade tagit på sig sin finaste klänning för
att vi skulle ut på lunch och fira henne för hon är frisk nu!!!
Grattis Tina......det är du värd för du har verkligen kämpat nu i snart
4 år......kul att du har bestämt dig!!!
Tina hr oxå arbetat på Helhten en gång i tiden som aromaterapeut!
vi hade en trevlig lunch idag.


Britt-Marie besökte mig idag och hon sa att det bästa med att komma till mig
är att man inte behöver gå till någon annan samtalsterapeut, här får man allt.
TACK Britt-Marie och grattis till ditt nya välmående!
Du har svarat precis om när Homeopatin är som bäst! Vilket underverk!


Igår kom Amanda hem från Barcelona, hon hade vunnit en resa dit från sitt jobb.
Allt hade varit så fantastiskt, här står hon på taket på Hotellet där hon bodde.

Jag kom hem vid 21-tiden och lilla flickan var helt slut...  och öppnade ett mail att
hon skulle vara limosinvärdinna idag och att limmon skulle hämta henne kl 14.00
hon han knappt komma hem och packa om...hon har tempo nu.

Hon hade bestämt att sova till kl 11 idag. Kl halv nio i morse så ringer telefonen och
limosinen kommer om en timma och hämtar henne...jag fick gå och väcka en något
trött liten yrvaken tjej som trodde att jag skojjade med henne.

Jag fick hjälpa att byta ut allt i resväskan och packa nya kläder, stackars lilla vän
det kostar att vara på topp! Pappa säger att du snart redan är utbränd hoppas att
du har det bra och att det är kul i Gbg. Tänk den som får åka limmon till Gbg????

Underdagen idag så fick jag ett sms att de åkte runt i Göteborg med limmon och shoppade,
det måste ha varit en upplevelse.....

Jag får nöja mig med att ta Lindbergsbussar till Stockholm i morgon där jag skall ha kurs och
konsultationer ända till på fredag. Så det blir inget bloggande före dess!

Sov gott! Ha det underbart i höstvädret! Vilka fantastiska dagar vi har!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad jobbar hon som?

2009-09-09 @ 13:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0