Räkbåten och pubrunda 4 sep!

Margareta Lennström hade bokat bord på räkbåten för oss som arbetar på Helheten. vi hade upptakt för denna termin. En trevlig kväll! Räkorna var fantastiska och vi hade en trevlig kväll. Det är roligt att umgås på ett annat sätt än arbetet. För det mesta sitter jag inne på mitt rum och kommer nästan aldrig ut därifrån.


Här är båten vid Hamnplan.


Här är Helena Jacobsson (till vänster)vår Djurhomeopat! En otroligt trevlig och rolig tjej med
världens härligaste humor och ett hjärta av guld!
Jag lovar dig har du något sjuk djur så kan Helena hjälp det. Hon går även och lär
sig djukommunikation, så spännande!
MOTTAGNING: Djurhomeopati, Västra vintergatan 132, Örebro
Du är alltid välkommen att ringa 070-300 65 83 för rådgivning och akut behandling i möjligaste mån.

Margaretha Lennström vår Aura-soma terapeut, Healer, Lomilomimassör, konstnär och sångerska! Ja Margaretha är allt, kan så mycket om färger och har en underbar sångröst som vi fick äran att höra under kvällen!
070-268 29 29, vill du vara med om något spännande så boka in en aura-soma läsning hos Margareta!


Jag och Marie Franzén, Beteendevetare med sociologi som huvudämne
Stödsamtal enskilda,Råd och coachning samt Samtalscirklar.
Så har du några problem ring och prata med Marie hon löser det mesta!
070-4433811 eller 019-100908
Samtalsakuten, akuta tider för krishantering och handledning,
eller maila till [email protected].

Vi hade djupa samtal om meningen med livet mm. vi åt jätte goda räkor i obegränsad mängd!
Då upptäckte jag att vi åt räkor olika,


Vissa la dem väldigt prydligt med näsan åt samma håll?
Kan det vara en person som behöver Arsenicum Album mån tro?
Vem tror du att det var som åt så här snyggt????


Andra åt hur som helst i en salig röra? Vem kan det ha varit?


Det var länge sedan som jag åt så här mkt räkor...vi har det aldrig hemma eftersom flickorna
inte äter några djur alls! Det var en trubadur på båten som fick hela båten att gunga av sång!
Trevligt och lite annorlunda!


Detta var verkligen ett gott vin till räkor, det kan jag varmt rekommendera!

På mån dag kl 18 har vi infromationskväll på Helheten då vi berättar om oss och vad vi gör samt verksamheten för hösten. Du är så välkommen!





Vi gick till Stalllyktan och där mötte Marie
sin kärlek.....PUSS på er!

Vi fortsatte till OLeary`för jag fick ett sms att min vän Ann var där.


Där mötte jag Gunilla en tjej som älskade mat.....
jag fick göra lite zonterapi på hennes ömmade fötter.
Det var ett coverband som spelade och alla dansade för
de var så bra och spelade massor av bra musik.


Här är Åke(professor) och min vän Ann (konstnär),
vi hade en genom trevlig kväll!

Det var en lyckad och mysig kväll!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0