Tillbaka igen

Har varit på min utbildning igen och jag kan bara säga att det är fantastiskt att möta alla systrarna igen.
Vädret var strålande, kvinnorna var vackra, enorma upplevelser och många intresanta föreläsningar.
Mycket yoga, dans och meditationer. Vi dansar länge, vi sjunger länge vi gör allt i timmar.....
det är så härligt och jag blir helt ny!


Vi jobbade med överlåteslen till kärleken....


Sjön låg helt spegelblank, molnen dansade i vattnet....allt var helt trolskt!


Vi dansade länge och fick gestalta olika kvalitér av Gudinnor, det var väldigt kul!


Här dansar Kerstin och orberna.......jag lyckades att få massor av kort där sk orber syns denna kväll,
var de med och ville dansa med oss eller vad är det som sker?

Orber är ljusfenomen som runda energi prickar som man kan lyckas fånga med blixt när det är mörkt.
Vad tror ni är det andeväsen, själar osv ? Går det att dansa med dem?

Mycket hände på denna härliga kurs och på morgonen dansade älvorna över sjön:

 
Härlig höst morgon och titta noga i dimman!!!!

Jag skriver mer imorgon nu blev det så sent.....

kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0