Tyresös vackra hem och Annickas fantastiska tavlor!

Jag kom fram till Annicka Lyntons hem, jag bara gick och gapade vilket vackert hem och vad många olika färger blandade! Jag blev så glad att gå där, jag kan bjuda in dig för en look:::::


Matsalen


Ovanför matsalsbordet hängde det en gudinna i lampan!


Det låg små gudinnor överallt, här en på golvet!


Här i ett hörn stog det en gudinna i naturlig storlek....bland Annicas klangskålar!


Vardagsrummet, aldrig har jag varit inne i ett vardagsrum men så mycket färg!
Det var helt fantastiskt! Vilket hus ångrar att jag inte fotade allt där inne!!!!!
Det var så mycket detaljer, och så mysigt att jag inte ville gå därifrån! Om man hade stannat
en vecka så hade man nog inte sett allt!



Här på golvet fick jag en klangmassage, Annicka ställde skålar på mig och vibrationen av skålarna gick in i min kropp.....husets hund tyckte det var mysigt så han la sig bredvid mig och somnande!
Han blev lugn, jag blev helt lugn kan man ha det bättre! TACK Annica, du är underbar! Vilket mysigt hem och mysig familj du har  t o m hunden och katten!


På väggarna hängde Annickas egna tavlor, de var helt fantastiska....


Qvinnan och katten....den smakade underbart!


Porträtt av Carina (som jag skall sova hos) och Annicka!


Annickas arbetsrum, här kunde jag inte titta mig mätt!!!!!


Annickas bilder är förtrollade, de växer in i själen vad kan vara mer hälsosamt?


En "orginalbild" på Jesus hängde helt plötsligt där...


Tror att det var Maria Magdalena som var på bilden här....eller var det Maria?
Hur som helst bilden var så enastående vacker!


Å jag bara föll pladask för denna bild....är den inte underbar?


Här är Carinas soptunna t o m den är vacker...Annicka hade andra blommor på sin, vilken fantastisk ideé att göra soptunnerna vackra, de hade köpt dem från USA. Måste ta reda på hemsidan om dessa underbara klister målningar som man klistrar på soptunnorna......


Här är villa LIVSRO där skall jag bo och ha kurs i två dagar......spännande!


Här är kurslokalen som jag skall var i...helt fantastisk....vilken ära att få komma hit!
Kan man ha ett bättre arbete?


Amanda och Carina (dotter och mor) en av dem var min besökare....
vilken tur man har som homeopat.......



Altanen på villa Livsrum, hit gick jag och fångade solen så fort jag kunde.....

Jag hittade stayn av moder jord här...helt fantastisk!!!

 


Ljuslykta gudinna fanns här...


Myshörnan fanns här.....


Här är Carina värdinna och ägare av villa Livsro, skall du ha kurs i Stockholm så kan jag verkligen
rekommendera dig att vara här. Mer gästvänlig och vackert hem får man leta efter.
Det var för mig en ära att få ha homeopatikurs här, vilken miljö och vilken mat!!!!!!!!!
Gudomlig frukost, gudomlig säng, gudomlig "snacks" och atmosfären dallarade av kärlek!!!!!


Såhär blommade det i villa Livsro, så här blommade människorna som var där!


Är det inte inbjudande så säg, här fylldes soffan men kvinnor som var
intresserade av det Homeopatiska akutapoteket och vi hade två fantastiska
dagar på golvet med homeopatiska tankar, medel och om att vara människa!
Tyvärr tog jag inte bild när soffan var fylld av människor.....det var så ont om tid,
många frågor, många ögonblick som var helt maniska förekom här i detta vackra
rum.

Målning, Moder med barnen.....



Här är naglar som visar lungsjukdom. Clubbing heter det.
Besökaren led av:

Cystisk fibros är en ovanlig sjukdom som innebär att det slem som finns på kroppens slemhinnor är för segt. Det beror på att de körtlar som producerar slemmet inte fungerar som de ska. Främst påverkas lungorna och mag-tarmkanalen.

Det sega slemmet stannar kvar i lungorna i stället för att transporteras ut. Det leder till att man får hosta, svårt att andas och upprepade infektioner i luftvägarna. Slemmet täpper också igen i bukspottskörtelns gångar, så att näringsämnen från maten inte kan tas upp.

Sjukdomen är ärftlig och upptäcks oftast under det första levnadsåret. Cystisk fibros går inte att bota, men med behandling kan sjukdomsförloppet bromsas upp, och man kan leva ett relativt bra liv trots sjukdomen.

 

Symtom

Cystisk fibros kan ge flera symtom i olika delar av kroppen. Allra vanligast är att man hostar mycket, får upprepade luftvägsinfektioner och går ner i vikt även om man äter mycket. Man får också stora avföringar som kommer ofta.

Det vanligaste tecknet hos spädbarn är att de inte ökar i vikt som de ska.

Jag ber till alla högre makter att jag kan hjälpa dessa människor hade två st med denna förskräckliga sjukdom!!!!!



Jag hade flera besökare här i detta vackra hem. Många med mkt svåra problem som jag inte vill lämna ut, många som var hos mig då sitter i min själ och jag hoppas att homeopatin kan hjälpa er. Ni var så underbara allihopa!!!! Ni stannar i mitt hjärta och jag vill be för er alla att ni får hjälp!

En hjärnskadad ung man besökte mig, du gav avtryck i hela mig och mitt hjärta fylldes av glädje när han sa att han tyckte att jag var åtminstonde var lycklig! TACK det var den finaste kommentar jag fått!
Han kunde känna vad homeopatmedlen gjorde i kroppen, helt fantastiskt!
Jag önskar av hela mitt hjärta att du slipper din tomhet!!!!! Men å andra sidan är tomheten en stor källa att hämta kraft ur! Tomheten kan var ett viloläge för själen som kommer på uppgång!

Vilka dagar jag har haft med er! Ni lärde mig så mycket utav livet.
Men vad otäckt att bo i Stockholm att vara rädd för övergrepp och att bli rånad varje dag!!!...Phuuu för stor städer....

Men kanske det allra värsta var att flera som besökte mig var mest rädda
för sina fäder?????????Hur i hel.........e kan det var så.......det gör mig
vansinnig, varför kan inte dessa pappor se och ta emot kärlek????????

Ser de inte och känner de inte att deras barn lider och blir sjuka utav det?
Hur kan alla komma på samma gång????? Vilket tema jag hade dessa dagar gudinnor över allt och pappor som inte ville eller kunde älska sina barn? Barn som blev sjuka av rädsla för pappa.......det gjorde så ont i hela mig!!!!!!!

Jag längtade hem till vår familj!!!!!!


TACK vackra gulliga smarta duktiga fina ärliga gästvänliga Carina att jag
fick komma in i dig och ditt hem. Jag lovar jag kommer tillbaka och jag sänder dig ljuset och att människor bara strömmar in i din villa Livsro!

Ditt vackra hem är så fyllt av kärlek var man än tittar, allt är bara kärlek och jag älskade det! Vilken fantastisk hand du har.......den ger kärlek och jag hoppas av hela min själ att den även kan ta kärlek!!!!!!!!!!
TACK TACK TACK!!!!!


TACK till Vackra Annicka, lika vacker som tavlorna du målar, alla tavlorna är du!!! Hur kan en människa ha så många ord som du? Hur kan en enda människa ha ett så stort hjärta som du? Är det alla färger du omger dig med som påverkar ditt sätt att vara, att le och att ge?

Du är så fantastisk!!!! TACK för att du tog mig till Tyresö vilket jag aldrig har varit förut och i min vildaste fantasi skulle jag aldrig kunnat hittat dessa bilder!
Du gav mig sådan inspiration till livet, kärleken och humor att det skakade i hela mig när jag åket hem. Din mat var den godaste jag ätit, ditt hem det vackraste jag skådat, dina kläder, dina tavlor ditt leende är så mycket DU!
Jag lovar mig slipper du aldrig!!! PUSS på dig! Se vad du har Qvinna!!!!
Vi kommer ett helt gäng till din utställning i Stockholm! Var var den????
Vill skicka allt som en trollgudinna kan ge till dig! 

Vilken tur jag har!!!!!!!


Det här är Kavoos min privata taxi chafför i Stockholm...
Han körde mig från Cityterminalen till Hälsans hus, från Hälsans Hus till Tyresö och från Tyresö till
Cityterminalen........ hans nummer är 0708120 800 man kan beställa exakt tid med honom och han är alltid där.
en fantasitsk man som man kan lita på!
Hur kan man lyckas få samma taxi chauförr varje gång man kommer till Stocholm, bland alla dessa bilar vid Cityterminalen som står i  en lång lång kö.....och man måste ta den som står längs fram?
Ibland sker saker och ting som man inte kan förstå........eller???????




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0