Första besökaren i nya rummet tisdag den 6 april

Det kändes underbart att komma till ett helt nytt rent rum......
Lite ovant var alla grejer låg, men det kändes verkligen bra och hemma, alla homeopatmedel var med!
Min första besökare bara log, hon såg så himla glad och nöjd ut. Tänk att glädje är så smittspridande.

Här är Camilla som svarat så bra på senaste medlet. Ögonen riktigt glänste och hela hon strålade.
Kul att jag fick ta en bild på dig!!!!


Nästa besökare somnade efter en aromamassage, jag var inne två gånger men hon sov och sov, så jag smög ut och lät henne sova. Rummet är tydligen rogivande, vad bra!!!!
Om en viss mamma läser bloggen så kanske hon känner igen sin vackra dotter?

Det finns nu två lediga rum på Helheten att hyra:

Ärnågon intresserad av vårt lavendel rum?

i morgon blir en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0