Kim 15 år

Idag fyllder min brors minsta pojke 15 år!
Vi åkte dit hela familjen. Det är trevligt att mötas men tyvärr blir det inte så ofta.


Här är min brors familj, Tony, Ronny, UllaKarin, Kim och Johnny ute i Vintrosa.


Tony och Linda snart föräldrar, när som helst..spännande vem som kommer ut...


Att fylla moped medför en moped, och vi alla gick ut för att beskåda underverket.


Amanda och jag vi sprang omkring med våra kameror, måste ju ha till bloggen....


Jag hittade andra vårtecken...


Sedan hamnade vi hemma hos Ronny i hans garage.


Det här kortet skulle jag ta tyckte Gustav, så här är det Gustav!






Men vi gick in och tittade i hans vackra hus som han har rustat själv, helt otroligt vackert!


Vi skulle titta på nya matsalen men jag lyckades ta kort på allt annat....men allt är lika vackert i detta hus.


Här var ett kort på nya matsalen med vit panelvägg, och olivträd i fönstren.


Åkte sedan till Svenshyttan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0