Måndag 12 april arbete och barnbarn

Måndagar är det alltid många ringer, det händer mycket under helgen.
Det var mysigt att arbeta i nya rummet.

Första besökaren var så glad för nu kunde hon äta mjölkprodukter igen. När hon kom till mig var hon mjölkprotein intolerant, men den har läkt ut helt och nu händer det ingenting när hon får i sig det. KUL!
Homeopatin är fantastisk!



Därefter hade jag besök av mor och dotter, det är verkligen roligt att möta familjer och släktingar.
Jag har många mödrar och döttrar som går hos mig.

Dagen gick till sitt slut och jag längtade efter mina barnbarn, så jag tog en sväng til Runnaby.


Bella ville ha gröt med mkt kanel. Hon var glad som en lärka när jag kom.

 


Mille han växer så fort och han skrattar verkligen mycket. Vilken kille!!!

Barn utvecklas mycket fortare nu för tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0