Måndag den 19 april

Hittade vårtecken i söndags:

Nu är en underbar tid, våren är påväg och snart kommer sommaren, kan det vara bättre?


Sofie Persson var hos mig och hon skall börja praktisera hos oss på Helheten. maj-aug.
Hon kommer att utföra olika behandlingar SPA-behandling, Tuinamassage, Ansiktsmassage och Hotstone massage. Allt kommer att bli till rabatterade speical priser..... så alla kommer att ha råd att komma på en behandling av Sofie. Välkommen till oss Sofie, det kommer att bli jätte bra.

Jag skulle ha min vän Tina hos mig på em men hon satt fast i Italien på av flyginställningar. Så jag åket till Runnaby och fick vara en stund med Bella-


Bella var ute så vi lekte med en boll.


Bella hoppade på studsmattan, oxå ett vårtecken att kunna göra det!


Bella blev nyfiken på kameran hon ville se bilderna som jag hade tagit, kul med visat intresse för både lek och bilder.


Tommy kom och ville vara med. Han smälte verkligen in i omgivningen.

Tyvärr blev det inga fler bilder i denna kväll. Mötte även Mille och Maja som var i fullfart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0