Styrelsemöte med SHR 16 april 10


Ordörande med en pulsatilla blomma på bordet!
Kom precis hem från en heldag med SHR:s styrelse. Vi möttes på Vinden idag. Det fungerade bra.

Thomas från Katrineholm, Hans från STockholm, Henrik från Gävle och EvaLis från Sjöbo och så var det jag från Örebro i Örebro.
Vi hade ett jätte bra möte idag och var helt enade om hur vi skall försöka hjälpa nya homeopater att komma igång, Vi vill försöka sprida homeopatin i Sverige och försöka öka kunskapen om homeopatin.


Henrik Sand, civilingengör, homeopat och vår kassör en stabil, pålitlig  man med lite inslag av esoterisk prins!
www.minhomeopat.se


Eva-Lis Nilsson, revisor, hoemopat vår fd kassör och nu bokföring för SHR. En kvinna som kan siffror och förstår ekonomispråket och kan alla pragrafer för allting. Vilken tillgång björn koll kan jag tillägga.


Thomas Berggren, homeopat och skyddsombud, vår kanslist, fyrbarnsfar och hur trevlig som helst. Arbetar i mitt rum på fredagar i Örebro.
www.dinhomeopat.net







Hans Elvesjö, lärare i matematik och fysik, forskare, homeopat och vår ordförande i SHR, kungen i vetenskap.

från hans hemsida: Jag är född i Stockholm den 2 maj 1943. Jag har tagit en fil kand vid Stockholms universitet och studerat följande ämnen: Zoologi, Historisk geologi och paleontologi (prof Ivar Hessland), Kvartärgeologi, Astronomi, Matematik, Statistik, ADB, Djuretik och Idéhistoria. Basmedicin (Thalamus) och Miljövård i Uppsala universitet. Homeopati vid Nordiska Hahnemanninstutet i Göteborg. Jag har gjort två rapporter (FEK 40, 43) 1968-70 för Naturvetenskapliga forskningsrådet och arbetat med en databaserad form av Biological Abstracts BioResearch Index samt Chemical Abstacts och Medline vid BioMedical Documentation Centre, Karolinska institutet, 1969-75.Jag har arbetat som lärare i matematik och naturkunskap i 15 år.

 web.telia.com/~u77400305/M.htm



Och så var det jag framför en liten pulsatilla, homiatriker och vice ordförande samt webbansvarig för SHR:s hemsida
1928 bildade 12 homeopater Sveriges första alternativmedicinska sammanslutning Svenska Homeopaters Riksförbund (SHR). Medlemskap i Svenska Homeopaters ...
www.svenskahomeopater.se/

Vilken styrelse vi är, det känns verklígen bra!



Sedan gick vi till Kinamuren, då var vi verkligen hungriga!


Thomas jag ser på bilden att du har mitt band! Hur kunde det gå till?

Visst vi har jobbat idag, en kanon dag men du ser trött ut fast du har mitt bionic band????

En trevlig kväll gick till ände. I morgon blir en spännande dag, vi skall ha seminarium i svenska homeopatiska medel

med Kari Kokko.

I morgon blir en spännande kanon dag!




Kommentarer
Postat av: mandy

här mamma en film till dig, du är bäst!!!



http://www.wholebeanmessenger.se/?visa=gor-en-inbjudan/6966

2010-04-21 @ 22:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0