Tisdag 20 april

Idag käkade vi lunch med Anders Gustavsson på Lilla India


Lisa och Anders, vi hade ett trevligt möte och käkade god indiskt mat. Vi planerade även lite för framtiden.


Anders Gustavsson är en väldigt duktig naturläkare, dörren bredvid Helheten. Jag försöker övertala honom att vi skall öppna en ny utbildning inom snar framtid.


Så var jag på utvecklingssamtal med Alva. Det var kul för det går så väldigt bra för Alva och hon är så duktig i samtliga ämnen och trivs i sin skola, Plusgymnasiet. 


Sedan fick jag skynda mig till Rynnige för där stod Gustav(Alvas pojkvän) och väntade på mig för att byta däck på min bil.





Monica och Ossi var påväg ut på en promenad, men vi gick in och drack tee medans Gustav fick fixa bilen.
TACK Gustav!


En väldigt trevlig och kärvänlig hund, precis som hela familjen!
Sådan herre sådan hund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0