Lördag 28 aug-10

Vaknade av att solen tittade in....skönt med tystheten och luften på landet.
Farmor var glad att fått sovit i kraftkällan.....

Håkan kom och hälsade på när jag skulle städa undan lite snabbt, han följde med från rum till rum när jag städade.

Sophia med barnen kom och även faster Birgitta. Vi blev många till lunchen idag.


Vi hamnade några stycken i min säng efter lunchen.


Mille är så rolig nu han är så med och gullig...


Bella spelade och höll sin boll hårt,


Så var det peruk leken....Mille blev glad...


Sophia som Pippi...


Mille ville krypa iväg med den på....


Bella ville inte ha den på....


Maja ville pröva gåstolen och åkte omkring i den..(Amanda och Alva det är den som ni hadde när ni var små!)


Farmor frös så vi ordnade en brasa....det blir fort varmt och eld är verkligen meditation...


Farmor satt i Farfar Filips stol och mös, hon verkligen njöt....


Å en och annan jobbade för högtryck med att Friggebon skulle bli klart.....




Farmor och Birgitta fick njuta av varandra på farstutrappan..


Så då var bara dörrarna kvar nu....det skulle vara mitt jobb....


Så blev det lördagsmys mat vid öppna spisen...



mmmm veglasagne var jätte gott....


Så slocknade ljusen och det blev kväller.



Kommentarer
Postat av: mandy

å va mysigt. saknar er ännu mer när jag ser detta! hoppas vi kan ses snart...

har varit jätte mamma-sugen i tre dagar nu och det går inte över!!!

2010-08-29 @ 22:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0