Till Amanda, tecken från Trollslända, Fjäril, Trana och Örn.

TACK för att du är Du, så omtänksam, naturlig och kärleksfull. Var alltid DU, så kommer alla dina drömmar att slå in i London.

Förklaringar på omen vi var med om i veckan:
(Från boken Djurens språk av Solöga.)

Trollslända som landade på dig och mig betyder:

Du har en stor och andlig gåva - använd den! Min gåva till dig är att ha en stark intution. (försök håll den vid liv nu i London).


Fjäril:
Dansa, måla, skapa uttryck dig själv. Min gåva till dig är at kreativt gestalta det du vill att andra skall se.
"Vi fjärilar bär på drömmar, det är vi som förmedlar dem till dig. Vill du leva dindröm här och nu? Gör som vi. Dansa din dröm levande, Med andra ord - sluta fundera - gör något krativt av dina idéer!( jag vet att du kommer att göra det)

Trana(Freddy såg två tranor när du hade rest, sedan upptäckte vi massor av Tranor påväg hem...)
Var uttrycksfull och du når ditt mål. Min gåva till dig är att inspirera andra med dina uttryck....
"Vår dans är en hyllning till livet!, säger tranorna. Och visst är livet en dans - en glädjens dans.


Örn ( vi såg den tillsammans minns du precis innan flygplatsen)
Dela ddin vision med andra. Min gåva till dig är att sprida din visdom. Här gäller det att stå för din egen visdom!!!!!

Du fick en fyrklöver med dig från Freddy, jag hittade här i växternas språk om klöver:

TA fasta på dina idéer. Visdom Jag är bra, Jag är tillräcklig. Nu gör jag verklighet av min idé/önskan/ dröm!!!!
(Freddy den är även till dig för det var du som hittade den.....ring på måndag du vet vart......)


Kan det ha blivit bättre tecken till dig!!!

Ha det BÄST! Lycka till!


Vi alla älskar dig och kommer att sakna dig ,men vi vet att du lever din dröm!!!!!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Gud så fint!

Började gråta när jag läste om veckan med Amanda, så hemskt det måste vara när hon är borta!

massor av kramar<3

2010-08-08 @ 18:58:15
URL: http://lovetheo.blogg.se/
Postat av: amanda

tack mamma, alskar dig!

2010-08-09 @ 11:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0