Award från Amanda!

Jag har fått en award från min dotter Amanda.
Jag skall skriva 7 saker som ni inte vet om mig, hmmmmmmm det tål att tänkas på.

1. Jag tappade nästan allt hår när jag var 14 år, drabbades av alopecia areata när min kära mormor dog.
2. Jag hade tre jobb när jag var 19 år och fick då ansiktsförlamning, är bara 80 % bra från den.
3. Jag var 18 år när min mamma tog mig för första gången till en Homeopat.
4. Jag var bara 29 år när jag blev änka.
5. 8 st av mina kärlekar "pojkvänner" är döda. Av dessa var jag på 5 begravingar.
6. Jag flyttade hemifrån redan vid 16 års ålder.
7. Har varit makrobiotiker i 10 år, ikke köttätare i 34 år.

Nu skall jag skicka 7 st awarder till några bloggar...hemmmmmmm
vilka har bloggar då?
Vilka är itnresseradde? Det kan vara rätt så spännande.
Tvärr har jag inte så många som jag känner som bloggar om jag tänker efter....tanter i min ålder bloggar kanske inte......

Ok du då Hampus kan du tänka dig det? Du får skriva 49 saker(ta alla mina 7) som dina läsare inte vet om dig!!!!!
Det skall bli spännande!
Finns det någon annan som läser min blogg som har en blogg som jag kan ge det till?????


Såhär ser våran gran ut på tomten just nu, vi har så mkt snö häri bergen.


I Runnaby var de insnöade idag. Vi har snöslunga och det är bra att ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0