Fredag i Svenshyttan

Äntligen sovmorgon, sedan var det pappersdag hala dagen. Som tur var kom ´Buller i Runnaby hit hela gänget och fikade. Det var kul.

Vi fikade vid öppna spisen där brasan värmde så gott.


Bella och Mille i mitt knä.... det är något visst med barnbarn.....
jag älskar Mille redan fast jag inte känner honom än....hur kan det gå till???
Han har redan gått upp 600 gr och nu växt ur storlek 56... hur skall detta sluta?




Maja det lilla  hjärtat har bröjat prata så mycket, det är så KUL! Hon har en egen liten betoning på orden som låter så himla gulligt så man smälter direkt.

Familjen stannade över kvällsmaten och åkte hem. Det var så mysigt att ha dem här.
Sedan kom amanda hem, trött och liten efter allt skolarbete i veckan.
Vi tog en mys kväll framför brasan och satt och pratade om livet och stunden i livet.

Det är verkligen härligt med öppenspis så här års.....


det är mysigt att sitta och prata med sin tonåring en hel fredagskväll.
Jag är så glad att Amanda ville komma hem över hela helgen.
Lilla syster kom hem på lördagen så jag även fick rå om henne en stund.
I dag var en ovanligt bra dag! TACK!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0