Ingen kurs i Kalmar på torsdag!

Kära Kalmar jag vågar inte ta risken att komma på torsdag till Er, idag när jag skulle boka biljett via internet så gick det inte att köpa. Många linjer var helt instälda och det stod massor av förseningar. I vår tidning stod det om många som fått väntat på tåg i timtal i helgen, ett par som skulle åka till Gbg och titta på melodifestivalen fick gå av i Hallsberg och vänta 6 timmar för att komma tillbaka. Vi skall få nytt oväder på torsdag och det skulle snöa i Kalmar på torsdag såg jag.

Att åka till Kalmar från Örebro är 3 byten och då blir tiden viktig. Jag vågar inte chansa för om det blir förseningar blir det så få timmar på kursen och så skall jag hem igen.
Pratade med Anne-Marie idag och hon berättade att även DCG har ställt in sin kurs pga oväder.
Jag återkommer snarast med nytt datum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0