Lördag 13 feb, Tommy 60 år.

Öppethus på Helheten. Tyvärr hann jag inte ta ett enda kort. Jag satt upptagen med att prova på ansikts och tunganalys. Jag gjorde det på en man och sa direkt att han hade njurssten i höger njure och det stämnde precis. Det var spännande! Att sammanställe flera tecken från ansikte och tunga är så spännande, speciellt när tecken finns på båda sidorna.
Timmarna bara försvann och sedan begav jag mig hem och svidade om för jag skulle på 60 års fest. Tommy vår vän och fd granne fyllde år.
Barbro och Pär kom och hämtade oss och sedan åkte vi till vårt kära Solberga, där jag bott i 11 år.

Fattar inte att vännerna börjar fylla 60 år...  det känns som det är något som inte stämmer.




Tvärr går det inte alls att lägga upp bilder idag, sitter med ett tådlösmodem som inte funkar ...
Får se om det går bättre imorgon då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0