Shopping dag och Runnaby em

Idag fick flickorna "äga" mig då de har sportlov. Vi gick upp ganska tidigt och beslöt att det fick bli en shopping dag i Marieberg. Vi hade 23 minus när vi vaknade så ingen kände för att åka till badhuset som vi först hade tänkt.
Det var en mysig morgon med mkt musik, flickorna har börjat lyssnat på "min" gamla musik nu och det är verkligen trevligt. Många minnen dyker upp när jag hör musik från förr. Det var låtar från Annie Lennox, Four non blond, U2 mm

Vi kom iväg och bilen blev snart varm. Puu vad kallt det var i köket endast 13 grader, jag försökte säga att det är hälsosamt med kyla och att man går ner i vikt när man fryser....... men flickorna var redan påväg till Mariebergs köpcentrum.


Jag provade vita kläder, som ljusetsbärare skall vi bära vitt..... jag har nästan ingenting i vitt. Hittade en tröja för 49 kr.....


Amanda provade mer med färg i men det blev inget köp.


Korta tröjor för 30 kr men det blev inget köp här heller....


Vi begav oss till Runnaby, Mille sover i min famn och Maja pratar på...


Bella blev så glad när hon fick se mig, jag kände mig verkligen välkommen. Vi skall leka i hennes stora säng, det är det bästa hon vet. Här hoppar hon och tjooar. Jag fick även kramar och pussar idag och det är inte illa...



Amanda och Maja dansar det var verkligen roligt, Maja härmar Amanda precis!


Alva och Bella spelar spel på telefonen.


Amanda och Maja lekte väldigt mycket, Bella sitter och tittar ut i sitt älskade fönster. 80 cm snö på altanen utanför.


Maja säger min om mitt knä när jag sitter med Mille!



Amanda fick god motion på sitt sportlov, barnen ville leka hela tiden (Maja ligger i den bruna filten och åker med)


Maja solstickan.......


Våran kille lilla Mille!!!!

TACK tjejer för en underbar dag!!!

Nu väntar korgen!!!!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Tack själv och sorry för bullarna! Inte lätt att vara trevlig hemma ;)

2010-02-23 @ 07:33:17
URL: http://bullerirunnaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0