Tips till min bok? + Det enkla livet, webbkurser?

Nu undrar jag om ni fick vara med att påverka min kommande bok "Handbok för människor", vad är viktigt att den innehåller?
Jag hade tänkt mig att man kan slå upp en känsla typ kränkt och sedan står det massor av tips hur man skall tänka för att känslan skall gå över, tycker ni att jag även skall skriva de viktigaste homeopatiska medel som man kan ta för sin känsla där på samma sida? Eller skall det vara bara massor av andra tips?

Vilka känslor är viktigt att få med?
Jag har skrivit om sorg, bitterhet, ilska, glädje, hat, kränkthet, bekräftelse, tröst, förtvilan, livsångest, ångest, sårad, besviken, oro . Kan du komma på någon annan viktig känsla?
Sedan kommer mera fysiska som smärta, värk, domningar, stickningar etc

Tänkte att även akutapoteket kommer ingå i både vävnadsalter och homeopati.
Mat som funktionsmedel ingår oxå.

Har du fler tips att ge mig?
TAcksam för alla svar.


Så till min nya utbildning som startar i april.
"Det enkla livet"
Har tänkt mig 11 träffar, fe-lö uppehåll juli-aug
Vänder mig till de som vill få ut mer av livet, kunna mer om läkande samtal om du är terapeut, till dig som bara vill ändra ditt liv, till dig som är långsjukskriven och vill komma ur spiralen mm
Ikväll skall jag snickar ihop allt som kommer att ingå i de 11 stegen. Min tanke är att man skall bli en "Livsledare", dipl Livsledare kan det vara något?


Titta riktigt noga här på dessa rosor, det har börjat växt ut små nya blad på rosorna, det har jag aldrig varit med om, inte en enda ros har nickat......de bara växer i vasen, precis så skall utbildningen bli i "Det enkla livet".


Har du åsikt vad som är viktigt att få med?

det går bra att mejla mig på [email protected] om du inte vill kommentera här.

TACKSAM för alla tips.

En annan fråga som dykt upp mkt under senaste tiden, jag har fått flera förfrågningar på webbkurser
hur känns det? Skulle det vara intressant?

Många frågor blev det! Men jätte kul om jag kan få lite feedback på mina funderingar just nu.

Kommentarer
Postat av: Yvonne

En viktig känsla som dök upp är- Behövd,(man bör få känna sig behövd).

2010-02-25 @ 21:05:05
Postat av: Frida

Irene boken kommer att bli så otroligt bra! Du har så mycket intressant kunskap att dela med dig.



Vill du fortfarande att jag ska skissa upp lite illustrationer till känslorna du radade upp i inlägget? Jag gör det gärna!



KRAM OCH LYCKA TILL

2010-02-25 @ 22:24:55
URL: http://fridafb.blogg.se/
Postat av: Maud

Rädsla (fast det kanske är ett ord för mycket av det du redan skrivit)kram <3

2010-03-07 @ 18:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0