Söndag den 18 juli Isabella 6 år

Vi blev en hel del till frukost


vädret var lite bättre än igårkväll
men jag sa till ungdomarna man har inte roligare än man gör sig och det är inte hur man har det utan hur man tar det som är det allvarliga med livet......
tur att vi har stor gäststuga här i skogen.....


Precis när gänget hade åkt kom det andra gäng hit.....Bella har fyllt 6 år!!!


Det kom fler och många små människor, Linda, Texas, Christian och Mille.


Tjerna var kvar de fortsatte till nästa fest här...


Det fick bli gående bord och alla fick sitta där de ville vi var många nu.
Blomberg, Anna och Albin var här.


Elzy och Mamma kom....


Freddy kom, (Amandas pojkvän) Faster Birgitta och Kims byxor syns lite här....


Texas med sin röda kalufs med toffs, han är söööööt


Birgitta blev kvar i köket precis som Bella.


Den esoteriska prinsen skulle bada.......


Mannen från solens strålar går i´vattnet....


Det såg väldigt skönt ut....(eller hur Amanda, tänk att vi fick ha din prins här och du är i London!!!!!)


Maja ville bada,,,


Bella och Christan hade en mysig stund i vattnet. Bella gillar verkligen att bada hon skrattar och ler hela tiden.



vilka stunder man får uppleva med Bellisen i vattnet, tänkte på att i drömmar så är vatten symbol för känslor.....

 


Bella öppnar sina känslor i vattnet, lika botar lika??? Hon verkligen myser av glädje....


En solstråle vid poolkanten som tyckte det var lite för kallt för att bada...


Maja mitt hjärta har blivit så mormig, han vill att vi skall gå in i lekrummet och leka.... Maja är ett sådant lätt underbart barn och en riktigt liten snackpåse precis som sin mor var när hon var liten. Det känns så konstigt när hon pratar, jag är så van vid Bella som aldrig säger ett ord.......helt plötsligt är det konstigt med ett barn som pratar....... det är gott att höra henne skrika mamma mamma mamma, det fanns en tid då Sophias högsta dröm var att hennes barn skulle ropa mamma till henne....  kanske något att tänka på till er som tycker att era barn tjatar eller pratar för mycket...
allt man önskar kan man få.........så det gäller att veta vad man önskar sig!


Så har vi de underbara pojkarna här..... Mille han är så fantastiskt och vill hela tiden vara med, han noterar de allra minsta detaljer och har koll på läget hela tiden. Hos morfar är han i en trygg famn.


Bella vill bada mer och Freddy ställer upp som simpartner.....Maja finns i blombuketten här väldigt passande!


Bella och Freddy funkade bra ihop......


Vi hade även havsguden här vid poolkanten, det stod Bratz på hans handduk, vilken man!!!



Det var så roligt att Freddy ville komma ut till oss och vara med oss trots att inte
Amanda var hemma, så är det nog med solstrålarnas män. Kommer man från solen så gör man....


Bella i sin underbara klänning från London som Amanda hade skickat hem. Bella hittar alla utgångar ut många utgångar i huset, Bella är verkligen en ute människa... här ville hon inte vara med på kortet...



 
Bella hade fått en hel påse med fina stenar av mig, hon provade de alla om de gick att rulla i handen.....de var lena och fina hon stoppade dem i munnen och kände med tungan på dess yta, jag trodde att hon skulle smaka på dem, men jag förstår inte alltid hennes planer hon blev arg när jág tog bort dem från munnen. Tungan kanske säger mer än att känna med handen, varför skulle det inte kunna vara så, annars kanske inte kyssar skulle finnas???

Här några bilder till dig Amanda, den esoteriska prinsen som kom till jorden gående på solensstråle!



 

 


Små och stora änglar finns.......(Amanda känner du igen dina vingar?)



Vilken helg.....35 personer har varit här på dessa två dagar, jag har svarat på 18 sms från sjuka personer, det har ringt två patienter på mobilen, jag har fixat mat och fika mm till alla (även handlat osv) vet inte hur många diskmaskiner jag kört. Och nu måste jag nog sova för i morgon får jag tvätta handdukar igen.....
Ni som mejlat får jag svara i morgon min tid räcker inte just nu.

Lite etra bilder idag på bloggen för Amandas skulle så du får en liten inblick i ditt barndomshem och vad vi gör här just nu. Vi har börjat nedräkning nu om 10 dagar så kommer du hem till oss......det skall vi fira jag har köpt rosa champagne till du kommer hem......saknar dig så......


Tack för att underbara barn, barnbarn, vänner och släktingar......jag är så rik!

Vilken helg........


Kommentarer
Postat av: Ronja

Gud, så underbart det ser ut att ha varit! Hälsa grattis till bella igen:)

kram kram<3

2010-07-22 @ 10:13:03
URL: http://lovetheo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0