Torsdag själens dag! Vi var tillsammans igen...

Vi var lite sega när vi vaknade, Amanda ville ha svensk frukost vi käkade och samtalade.
Freddy, Alva, Amanda och jag.
Vi hade lite bestyr att göra, nu skall körkort tas på en vecka.....och jag skall ägna all tid för att hjälpa.

Vi får uppdrag av Sophia och utför vårt uppdrag, ses i regnet på Max, vi blir genom blöta bara av att ta oss från bilen, ja jag blev plaskvåt, Bella fick ta min tröja.


Alla var lika hungriga, som tur var hade de vegtacos tallrik, Maja fick ta mina chips.....
Vilken röra Mille tog Majas dryck och hällde ut på golvet, Maja ville ta alla ballonger,,,, hon ville leka och Bellav ville äta och alla ville prata med Amanda och Amanda ville umgås med alla...vilken cirkus men vi klarade det tjejer.....vi var nu tillsammans vi som håller ihop.....







Mkt hände och vi var så glada fast Sophias plånbok var borta.....Maja sa att hon hade gjömt den...??? hon har blivit Lotta på bråkmakargatan.....

Vi åkte till Runnaby och gick igenom hela huset......vi hittade den som tur var under sätet på Sophia bil...vilken kaos våg...

Vi är så glada att Amanda är hemma igen skall suga på varje minut nu i en vecka....är ej anträffabar nu!

Välkommen hem Amanda, jag är din nu!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0