Lördags kväll med familjen Runnaby

Bella och jag åkte ut till Svenshyttan där var grästet nyklippt och det luktade sommar! För mig betyder grönskan mycket och lukten, visst blåste det, visst var det kallt men varför klaga på något som man inte kan göra något åt. Bella var på strålande humör och det gick lätt att få henne med in eftersom det var så kallt.


Maja med sin familj kom, Maja hittade intressanta saker i en burk. Och jag hittade mitt påskpynt som varit borta.....va bra!



Bella blir alltid så glad att komma hit, kanske är det för hon känner igen sig, kanske är det för att huset är stort, kanske är det för att det är så goda vibrationer i skogen....vad vet jag?



Mille växer så det knakar, nu höjer han ögonbrynen när han ser mig.....Sophia säger att jag gör det när jag pratar med honom och då härmar han mig, men goooooo är han!!! Mille mormors kille!


Maja blev orolig för berget som brann, det var en vulkan.


Bella börjar bli trött,,,,,,


Morfar var trött han låg i soffan, det är bra då vet jag var han är...


Christian låg i en annan soffa med Bella

Vi hade ätit god middag och alla blev mätta och trötta.

Dagen började falla till sitt slut och det var dags att bryta upp.

TACK Bella för en fin dag med dig och en mysig kväll med din familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0