Måndag 14 juni, barnbarn och två läkeväxter

En vecka utan Amanda har gått, men vi har pratat på skype så gott som varje kväll. Hon trivs jätte bra och får så söta kommentarer av barnen, hon är inte Svensk, hon är Engelsk säger de. Amanda berättade att barnen får homeopatmedel när de hostar osv. Vad kul! Homeopatin är mkt mkt större i England än här i Sverige. De får t o m ge sina barn där, det är nästan bara Sverige som har förbud att ge barn under 8 år..????? Helt sjukt eftersom det inte finns biverkningar på homeopatmedel.

På fm var det totalt kaos, jag hade lovat Elszy att sms buda på ett hus som hon vill ha. Det startade redan kl 8 med första bludet...jag fick inte iväg sms:et och blev väldigt stressad för att huset skulle sälja osv, Fick ta mig till jobbet samtidigt som buden bara ökade och ökade....
Och allt bara fortsatte och helt plötsligt så var vi de som bjöd högst och huset blev Elzys.

På em var jag till Runnaby, barnen var ute och lekte när jag kom, Bella kom springandes till grinden och började ruska i den och hon tyckte inte att jag kom in till henne fort nog.


Maja pratade på och ropade att jag skulle titta och hon ville att jag skulle komma upp och hoppa...


Bella pratar inte men hon kommer och tittar mi djup djupt i ögonen och så drar hon i mig och visar att hon vill att jag skall komma upp till henne.

Jag hittade homeopatiska läkeväxter på tomten Staphisagria, Riddarsporre eller Stefanskorn som det står i bibeln.
Kränkthetensmedel, nedtryckt av otäcka känslor, och även sjuk av kniven.


Digetalis bra vid hjärtbesvär och så är det även i skolmedicinen, ibland är det skrämmande lika....men även syntetiska läkemedel har kopior på växtersmolekyler var det någon som sa till mig.
80 % av världens befolkning läker sig med örter...det är WHO som har gjort den undersökningen. Så går vi och tror att "det är skolmedicinen" som gäller......20 % och många dör av biverkningar.

Obs dessa växter som jag har pratat om nu är verkligen väldigt väldigt giftiga i sin natuliga form. De måste spädas homeopatiskt för att inta dem, så för guds skull smaka inte på dem!!!


Lilla söta Maja gör allt för att mormor skall titta på henne, det är så svårt att räcka till alla.

Sedan var det in till Mamma och alla ville vara där...Mille mormors guldklimp bara växer och växer. Han blir oxå så glad när han ser mig han höjer på ögonbrýnen så underbart, jag säger att det har han nog från morfar men då säger Sophia att du mamma höjer ju ögonbrynen när du pratar....det visste jag inte man ser sig inte själv....

Sedan var det hem till datorn Face book och Skype....det är mkt nu.....
Härligt med sommar!!!!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0