Måndag 28 juni-10

Idag var den stora dagen för Alva (igen) hon tog Festivalbussen till Peace in Love i Borlänge. Det var mkt som skulle handlas innan. Det var högtalare, batterier, sminkservetter, mat osv men efter mkt om och men hann vi fixa allt innan bussen skulle gå.


En bärbar högtalare som hon precis fick av Gustav i födelsedagspresent, den skulle med på bussen.


Det stod ett helt gäng tjejer där och mkt packning, de skall tälta.


Mammor med goda tips och oroliga hjärtan stod där vid busshållsplatsen.
Det var ett trevligt möte. Jag föreslog att vi skulle sova i vindskydd vid Lillsjöstrand. Kanske det blir av....(utan högtalare!)


Det var en otrolig stämning i kön till bussen. Vi mammor fick köa för att ställa in väskorna.


Festilvalbussen, vad kul tjejer. Mina råd var använd öronproppar, stå inte för nära högtalarna, tänk blåttsken runt busen, tältet och er själva! (blått sken skyddar mot allt) Givetvis hade Alva med sig det homeopatiska akutapoteket.
Lycka till och ha det BÄST, ni är bara unga just nu och lite till......Ha KUL!!!!

Jag fick skynda för att åka till Runnaby. Tur att någon tjej är hemma! Amanda i London, Alva i Borlänge och Sophia i Runnaby.


Mina älskade barnbarn, här äter Bella sin gröt med kanel på som hon älskar och Maja dricker vatten!
Vi lekte och grejade i fyra timmar tyvärr blev det inte många kort. Mille och jag hade en god stund tillsammans. Flickorna och jag gossade i sängen, Bella blir lite avundsjuk på Maja när hon vill vara med mig. Bella betraktar mig som sin egen. Men ändå är det roligt att hon visar en känsla även om hon tar sin knutnäve och slår i huvudet på Maja, Maja bryr sig inte utan hon bara fortsätter med det hon tänkt sig. Vilka underbara tjejer vilken tur att jag har Er nu!!!!

Jag fick sedan åka hem och göra reklamblad för vår semestermassager den 14 juli på Helheten. + alla extrapriser som vi har nu i sommar. www.helheten.net värt att kika in på.


TACK för idag man lär sig hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0