Öronljus, kurs i Cellsalter to 10 juni

En besökare kom idag och klagade över ljud i örat, vi tittade på lite olika homeopatiska medel och sedan ville jag rensa öronen med öronljus.
Jag fick elda fyra ljus i samma öra och detta kom ut:

Man kan inte förstå att det kan finnas så mkt vax i ett litet öra.....inte undra på att det lät. Ljudet bleknade efter behandlingen och det skall bli spännande att höra nästa gång.

På kvällen hade jag kurs på Vinden i de Biokemiska vävnadscellsalterna. Det är lika roligt och intressant. För varje kurs upptäcker jag mer och mer, det är väldigt mycket och intressant vad man kan använda dessa vävnadssalter till.


Barbro och Ingrid var med på kursen, Ingrid hade en bok med på tyska som hon fyllde i med kunskap från.
Det var spännande. Det är Ingrid som skall fixa så jag får de homeopatiska våtservetterna snart, det skall bli så spännande.

Men något som jag verkligen är intresserad av är möten och samband, hur cirklar går och hur man på något sätt hänger i hopp med varandra. Denna kväll var intressant.
Barbro och jag har arbetat ihop på Lillånsskola för många är sedan. Då var jag elevassistent till en fantastiska flicka, och den flickan umgås nu som vuxen med Barbros dotter och deras barn leker. Barbra har varit min besökare i över tio år hon får armomamassage. Ingrid är Barbros vän och det visade sig att hon är gift med min Sophias fd hyresvärd. Så vi hade gemensamma nämnare..... så intressant med cirkeln och väven som vi alla deltar i. Tecken och samband, möten och gemensamma nämnare är så intressant, det visar på en mening med livet!


Toby och Lisa var med på kursen, i England så köper man cellsalter och använder ofta. Tobys barn har lekt med Bella på samma dagis. Han blev förvånad att jag var Bellas mormor, han hade noterat Bella väldigt väl och det var i positiv mening. Toby är vår Bown terapeut på Helheten han är helt fantastisk och känslig, intutionen är väldigt stor och han känner hur kroppen tänker och vad den gör. Jag kan varmt rekommendera honom som behandlare. Lisa som var min praktikant förut och hade träffat alla i köket på Helheten.
Kvällen var mycket givande med utbyte om tankar och livet.


Det var verkligen roligt att möta Lisa igen, har verkligen saknat dig vännen! Men tack igen för all hjälp med min flytt! Vi var verkligen effektiva, vi hann att göra hela häftet som annars brukar ta två kvällar. Men då kände de till salterna lite innan och var snabb lärda. TACK för en väldigt trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0