SHR;s arbetsmöte den 11 juni-10

Idag hade vi arbetsmöte med Svenska Homeopaters Riksförbund. Det var verkligen ett kanon möte och vi hade marknadsföring hela dagen. Nu skall vi sprida homeopatin i Sverige! Jag kan inte förstå att inte fler vill eller förstår att använda homeopatiska medel. För mig är de livsviktiga och mitt intresse att lära mig mer slockanar aldrig. Tänk att man kan få hjälp med nästan allting på sådant enkelt och lätt sätt, helt biverkningsfritt dessutom. Jag har svårt att förstå att man väljer att äta mediciner som förgiftar och ger så mkt biverkningar.
För mig är homeopatin helt vetenskaplig, den fungerar helt men rätt valt medel är viktigt. Men med många närstående medel kan man oxå få stor hjälp. Jag har använt homeopatiska medel i snart 20 år på mig själv, min familj och djur förutom på alla besökare jag haft under åren. Jag har fått det bevisat så många gånger att homeopatin hjälper och sett fantastiska reslultat. Vår familj har fått hjälp med allt som varit till besvär. Flickorna har inte många frånvarodagar i skolan och jag minns inte när jag själv var sjukskriven sist....


Vi åkte till stadsträdgården och åt lunch, Anders Gustavsson min granne bjöd in sig till vår lunch. Det är alltid lika trevligt att möta Anders. Han är med i förbundet och även i Svenska Naturläkar förbundet som nuvarande kassör. Vi skall försöka göra lite samarbete mellan förbunden.


Henrik Sand vår kassör i SHR, lika underbart att möta denna fantastiska man och tillbringa en hel dag tillsammans.

www.minhomeopat.se  gå gärna in och möt Henrik på hans hemsida. Han arbetar i Furudal som homeopat.



Vår ordförande Hans Elvesjö var naturligtvis med. På hans hemsida kan du läsa hur mkt som helst om homeopati och att det fungerar.

http://web.telia.com/~u77400305/M.htm



Thomas Berggren fick ingen egen bild men han är oxå en kanonman! (sitter mellan Henrik och Anders)

http://www.dinhomeopat.net/files/ommig.html  gå gärna in och läs om Thomas, han är i mitt rum på fredagar vid behov,

Dagen gav många goda reslutat, vi gjorde en folder för information om Homeopati, vi gjorde flygblad, dekaler till bil, reklamblad till blivande homeopater, hjälp lista till nya homeopater mm

Det var verkligen en givande dag, tack för en fantastisk dag med er killar!!!! Det är så givande och fantastiskt att vara med andra homeopate....det är något speciellt med homeopater måste jag säga........


TACK TACK TACK


Och såhär glad var jag........


Fick en stilig bild till på Hans.

Stadsträdgården är så mysig och väldigt mkt god mat till allas behov. De har även kött för de som önskar.
Jag kan varmt rekommendera att äta här i denna speciella miljö. Kanske man växer som människa här precis som växter växer i växthus. Gör ett försök!!!!


Kommentarer
Postat av: Homeopaten

Hej!

Härligt reportage från ert möte. Det är väl dags att alla homeopater i Sverige förenar sig, så vi kan hjälpas åt. Alla goda krafter behövs så vi kan med eftertryck tala om att homeopati fungerar!



Kolla in min blogg, om Du vill: homeopaten.bloggsida.se



2010-06-20 @ 18:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0