Onsdag den 17 mars på Helheten

Barbro Molin ringde i måndags och sa att hon hade en konstnärsvän som ville visa mig något som jag skulle gilla.
Nyfiken som jag är så blev jag genast intresserad, vet att Barbro känner mig väl och vad jag är intresserad av. så jag bokade in dem på morgonen kl 9 enda timmen som jag hade ledigt på hela veckan.

Barbro och jag har känt varandra länge länge, hon var textillärare på Lillån när jag arbetade som elevassistent där., jag det är väl 30 år sedan. Sedan har Barbro varit en flitig besökare hos mig på aromamassage i 17 år....trogna kunder och mysiga kunder, vad kan man mer begära?


Här är Inger som skulle visa mig något, vad har hon i lådan tro????


Här ser vi våtservetter med örter och olika homeopatmedel i, ett guldpapper mot värk mm
Våtservetter med homeopatiska medel i????? Det har jag aldrig hört talas om......det finns inte i Sverige!
Det visade vara en läkare och homeopat som tillverkar dessa i landet som Inger kommer ifrån.
Det fanns arnica servetter mm massor av homoepatiska omslag. Man kunde ha dem direkt på stället, kunde ta en liten bit i näsan, slidan osv. Jag blev verkligen helt upprymd av alla dessa servetter. Hela väskan var full av olika servetter. Jag fick några att dela ut för prov och tog hem lärkträd och lavendel till mig själv.


Det var verkligen julafton för mig, det pirrade i hela kroppen och jag vill ha dessa, vad läckert!
En hel väska med homeopatiska servetter i.......
Nu måste vi se om vi kan få tillstånd att sälja dessa.


Å vad roligt vi hade så mycket att prata om.......
Timmen gick väldigt fort när man har så här roligt och intressant att prata om.
Vi hann naturligtvis inte prata klart men de kommer tillbaka på måndag då jag hade en timma igen ledigt.

Så var det dags för att ta emot besökare.

En besökare var helt frisk nu när hon kom åter.


Det här är Monica.
Så här sa hon:
Jag har fått hjälp med allt jag sökt för. Mina fingrar var svullna och stela, kändes tjocka och konstiga. Likaså var det med mina fötter. Nu har jag ätit "mitt ämne" och blivit fri från alla tidigare besvär, även dom jag inte sökte för.

Jag sa att det var roligt och att hon fick höra av sig i framtiden, men nej det gick inte hon ville ha ett återbesök om 10-12 veckor för att se om hon fortfarande fick vara frisk.

Grattis Monica jag är verkligen glad för din skull och du har förstått viktigen med att ha sin hälsa och att kolla upp i tid sina små tecken som visar vägen till det rätta ämnet.
Det var roligt när du sa att du inte hade tänkt på hur du var, före jag läste högt i en bok om ditt ämne.
Men jag lovar så är det för oss alla. Det är alltid svårt att se sig själv eftersom man ser sig själv hela tiden och tror att man vet hur man är. Det är det som är så härligt med homeopatin att man blir annorlunda inombords.


Vilken spännande bra dag det blev idag.
I morgon blir en kul dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0